Side 3 af 3
: 11 jan 2004, 19:42
af duckstar
Transitfar skrev:Så vidt jeg har forstået må det nødvendigvis være EFTER gasspjældet, da der heller ikke opstår det vacuum, der plejer at være.
Aah det overså jeg lige, fokuserede på tryktabet. Kan det ikke være en død stempelring, eller en død ventil?
: 11 jan 2004, 19:47
af lqs
prøv nu lige at se rigtig godt på den slange der går til manumetret! MVH. søren
: 11 jan 2004, 19:52
af duckstar
lqs skrev:prøv nu lige at se rigtig godt på den slange der går til manumetret! MVH. søren
Ville jeg også lige til at nævne, hvis de to de har sat på sidder på samme slange fra tændingsboksen i motorrummet, ja så kan det jo være lige fedt, hvis slangen er flækket FØR de to manometre. Jeg ville nok sætte et helt uafhængigt manometer på på et T stykke og f.eks. sætte det ind på benzintryks regulatoren i venstre side på toppen..
: 11 jan 2004, 23:33
af Anders
God ide duckstardeluxe det vil vi lige prøve.
Tak for alle svarne. Men jeg skriver lige når vi har prøvet det.
Men er der flere der har ideer så bare kom med dem
mvh Anders