Side 3 af 4

: 16 feb 2004, 12:01
af Gæst
hvad sker der hvis den ikke lukker helt?

: 16 feb 2004, 12:22
af beamer
Hvis den ikke lukket helt slipper der luft ud ved ladetryk og det svarer til effekttab -> faktisk det samme som utæt pakning ved turbo.

: 16 feb 2004, 18:12
af Bror Fusk
hehe jepper men så er det jo godt man ikke behøver de smarte gutter *GG* men er der da slet ingen der ved noget???

: 16 feb 2004, 18:14
af Bror Fusk
UPS havde slet ikke set der var kommet en side mere... sorry

: 16 feb 2004, 18:47
af Transitfar
@ Bror Fusk (og andre): Som medlem har man en "ændre"-knap og en "slette"-knap øverst til højre i sine egne indlæg.....
Og hvis du bruger disse knapper nu, så bliver jeg nødt til selv at ændre/slette dette indlæg, da indlægget ellers vil fremstå som totalt intetsigende.... :lol: :lol: .
Så send mig lige en PB, hvis du ændrer noget... :wink: .
Man kan læse lidt mere om det her: http://powerpage.gjelsoe.dk/faq.php#15 Selv om teksten i linket er direkte selvmodsigende, faktisk ret morsomt... :lol:
Dette indlæg har jeg nu rettet 5 nej 6!! gange....

: 17 feb 2004, 12:37
af Havneren
Hummm... Ja... Han forsikrede mig jo at alle stik sad på endnu da jeg spurgte ham. Jeg troede så at det var noget med at motorstyringen følte sig snyt for luft når BOV var aktiv, men hvis det virker på andres så burde det jo også virke på hans!

: 17 feb 2004, 12:46
af bo
en blowoff er den ikk til for at sikre at trykbølgerne ikk kommer tilbage til turbo'en og skader bladene?
og den burde vist sidde tæt på gasspjælene for at virke bedst!? hvis den sidder mellem turbo og wastegaten, har den da ikk den helt store mekaniske effekt vil jeg mene.

: 17 feb 2004, 19:53
af Gæst
@bo hvis du lige følger lidt med i denne tråd ville du vide at det er på en dieselbil , det er ikke helt det samme som på en benz....

: 17 feb 2004, 19:54
af Bror Fusk
Nemlig... skal bare have den FEEEEDE lyd :D :D :D

: 17 feb 2004, 19:57
af bo
så for p.. der står sku da også hdi :oops: