Generel teknik
Redaktør: Moderatorer
-
Claus Gundersen
- Senior Medlem
- Indlæg: 261
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
-
Kontakt:
#21
Indlæg
af Claus Gundersen »
Ronni skrev:200sx, s13 med en CA18DET motor e GULD!! Rykker for hårdt!

Hehe, rart at se dig her inde Ronni

En gang turbo, altid turbo !
-
hYe
- Mester Medlem
- Indlæg: 732
- Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
- Geografisk sted: Malmö
#22
Indlæg
af hYe »
Den bliver smidt på rullefeldt inden for en uge.
Så skal jeg nok skanne printet ind så det kan ses hvad sådan en 1,8 fætter yder...
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
-
nissan200sx.dk
#23
Indlæg
af nissan200sx.dk »
Den kører med 1,2 bar nu, anden chip, AFM fra en 300zx, og større dysser. ca 340Hk nu
Claus Gundersen skrev:Tror skam sagtens man kan hive 330hk ud af den, det er ikke let, der skal en masse kæleri til.
men se evt
http://www.nissan200sx.dk/ . Han har lige fået målt sin med 0,9 bar ladetryk, og han er ikke færdig endnu med sin motor....
-
nissan200sx.dk
#24
Indlæg
af nissan200sx.dk »
Mig der er Ronni... hehehe
Claus Gundersen skrev:Ronni skrev:200sx, s13 med en CA18DET motor e GULD!! Rykker for hårdt!

Hehe, rart at se dig her inde Ronni

-
Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
-
Kontakt:
#25
Indlæg
af Saab-Daniel »
Må vi se papiret så

?
Daniel
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Indlæg: 2515
- Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
#26
Indlæg
af Yugo Turbo »
Han blev rullet til (mener det var) 299 hk og det er jo ganske fint på en 1,8 vil jeg mene
Brap brap brap...
