Havneren skrev:Jeg taler bare af mine erfahringer med anlæget... Jeg kan jo se det virkede på min.
Hvilken tændnings modul bruger du?
Redaktør: Moderatorer
Havneren skrev:Jeg taler bare af mine erfahringer med anlæget... Jeg kan jo se det virkede på min.
Cossie skrev:Det er skam ikke kun i tomgang den gør det, lige meget hvilken omdr. jeg holder den på, så laver den det men dog ikke når jeg accel.
Og jeg målte at trigger angle skulle være 71 grader, efter den "installations procedure" som han havede lavet men så er helt oppe på 130 lige nuså enten har jeg lavet noget forkert eller også er det "Timeing Wheel" jeg brugt er rent sagt noget lort.!
Men det hele er godt nok målt på knastakslen, så det skulle ikke undre mig at den skal op på 142 gader, syntes bare at det er lidt vildt.
Så den får lige lov til at stå til weekenden, og så må jeg prøve at måle op igen samt at får at fat i et andet grade hjul.
Cossie skrev:Hejsa Morten,
det er skam ikke det eneste problem jeg har lige nu, tændningen står ikke fat på 10 grader selvom det er sat i Fixed Angle.
Havneren skrev:Jeg kører med et modul fra en ældre opel. De ligger over alt... Det er et meget simpelt modul - det blander sig ikke og der er ikke begrænser de selve modulet heller. Det har godt nok ikke det nummer der ellers er foreslået men det virker kanon!