Ravnen skrev:Ja men hvem skal definere hvornår nogle har været for smarte, ideen fra bla. HenrikGM m.f. og min side er at "indfange" de biler der allerede er blevet bygget under defuse eller helt manglende regler, om muligt.
For mit eget vedkommende bruger jeg jo ikke 2 år og på den forkerte side af en halv mill. på at bygge en bil, for så bare at sidde og sige det var bare ærgeligt nu gider de ikke at lege med os mere; så fuck jer i ku bare have blevet ved med at at køre Opel Manta med 150 Hk eller gammel veteran støbejerns V8 Amerikaner slæde med vingummi affjedring..
Der er mange der tænker som mig og der kommer hele tiden flere til, skal vi alle skoddes eller er det på tide vi bliver taget seriøst...
Rolig nu... Hvis jeg ikke havde taget jer seriøst, så sad jeg sgu´ ikke her og brugte så meget af min fritid på de her regler.
Ravnen skrev:
Sammenblanding af u- og indregistrede biler er det et problem på lukkede baner? og er det ikke allerede sådan i nogle Dragklasser..
På en dragracing bane er man fuldstændig ligeglad med nr. plader, medmindre de står i klassereglerne for det enkelte arrangement.
Har skelet lidt til hvad NHRA gør ved Wankel motor, og de siger 2700 pund med en "power adder" som jeg forstår til trykladnings enhed og 2900 Pund med 2 trykladnings enheder.
Ravnen skrev:Ved uafhængig bagtøj og ved forhjulstræk skal kardan/aksel fangere anvendes (mere herom)
Prøv lige holde den her op mod DASU´s tekniske reglement, jeg er usikker på om den også holder der. Og ja, det mener jeg vi er nød til at have styr på hvis bilerne skal køre begge steder.
Nå, ikke mere fritid i denne omgang. Jeg tager på arbejde.