Er der nogle der ved regler for DHB 2005

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
ladathomas
Senior Medlem
Indlæg: 289
Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Geografisk sted: køge
Kontakt:

#31 Indlæg af ladathomas »

hvad er det der ksal køret danmarks hutriste bil ??
eller danmarks mest rotineret kører og bil ??

det var danmarks hurtiste bil
så er raktion fucking lige meget
vis det stod til mig vilde jeg sku helst ikke havde en op på siden af mig
og kun kører for tiden som det drejer sig om.

og det med rulning og vægt kan man jo ikke
hvad med gaering
hvornår hjulene for fat
om man kan kører sin bil
cv vardi
vægt på fælgene og andet
hvordan vil du lige lave et rejnstykke på det.
jeg har set mange gange at en bil der vejer det samme og har midrer heste en den anden kører hurtiger tider ind en bil med det doble antal hk.

du sammen liner lidt dhb med striben tro jeg og det er jo helt forket
eller lyskrys som du kalder det

der er det desideret dregrace man kører,
og ikke hvem der er hurtist
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )
j

#32 Indlæg af j »

Det ved et evt. vægt/effekt forhold ville åbne nogle muligheder for alle, da man så ikke vil komme i en "urimelig" klasse, men nogen sopm man er "jævnbyrdig" med, så vil der også komme et helt andet "race" ud af det, og man vil nemmere kunne sammenligne bilerne, som det er nu, kan du jo risikere at komme i en klasse hgvor den med mindste antak HK måske har 150 og den med fleste 500. Bare et spørgsmål om $$$$ kun jo!

Laver man det på den anden måde, så finder man nærmere DK's hurtigste bil, da det så ikke behøver komme an på penge et sted jo!
Brugeravatar
ladathomas
Senior Medlem
Indlæg: 289
Tilmeldt: 07 nov 2004, 10:32
Geografisk sted: køge
Kontakt:

#33 Indlæg af ladathomas »

og hvordan vil du så dele det op ??
jeg kan da snilt sige min har 71 heste og den så har 500 kan ingen jo se få jeg kører og man kan jo ikke rulle fælts måle alle biler.

jeg kørete da med min lada i 2003 mod en 500++ bmw og jeg har aldrig haft det så sjovt da jeg kommer fåst over strejen

klaseindelingen skulle måske værer på motor størelse men det er sku også svært for folk siger jo ikke altid sandheden


selv klasse indelingen er sku fin nok syntes jeg
1000 hk er hejmme
( 6 biler :=) )
Gæst

#34 Indlæg af Gæst »

HenrikGM skrev:Hvorfor ikke bare lade natmekanikeren måle effekten på hjulene, veje spanden og regne vægt effektforhold, og den med højeste vægt effektforhold vinder. Så behøver vi slet ikke de 402m....det var sgu da nok noget nemmere at få lov til.. :?


Selvom jeg godt ved det er skrevet som ironi... så kan jeg så fortælle at natmekanikerens felt har mere end bare svært ved at måle turbobiler med over 350 hk...
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#35 Indlæg af møffe »

HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#36 Indlæg af HenrikGM »

bilen skal være forsynet med det originale antal motorer....LOOL....

Den skal sgu stadigt være synet......OG indreg. OG med DK plader....

Gad vist om det nu er meningen at denne regel rent faktisk skal overholdes eller kan det fortolkes sådan at det er ok at bilen blot har sammenfaldende numre; aka stelnummer der passer med reg.att. og nummerplade der passer til reg.att.

Eller kan man "omgåes" dette ved lidt kreativitet?

Feks tildække en evt. ekstra motor?

Nå, nok ironi..... :wink:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#37 Indlæg af møffe »

så vidt jeg kan se er der kun tilføjelse fra sidste år. og det er den med antal motorene. så man skal ikke glemme motorsaven i bagagerummet, for så bliver du disket.men eller er det ca det samme. det ser dog ud til at de vil bruge lidt flere professionelle folk til at tjekke bilerne igennem.men nu får vi jo at se om det passer. for mig virker det lidt som en skræmme kampanje,

skrevet af en møffe der håber på at der snart vil starte en seriøs streetrace serie op i dk... lidt ala gatebilen i norge
Besvar