Som du selv er inde på, så er det fordi gamle motorer med egr slet ikke fører nær så meget udstødning tilbage som nyere motorer. Men nu er mitsubishi's GDI motor også den værste jeg har set. Den eneste løsning på det problem er at sandblæse indsugningskanal/ventil. Men da jeg arbejdede ved Peugeot havde vi skam også problemet. Den franske løsning på det problem var bare at skifte pakningen under egr ventilen med et stykke karosseriplade.
Mads RR
S:Nye 465ml dyser
Redaktør: Moderatorer
-
Mads RR
- Medlem
- Indlæg: 173
- Tilmeldt: 17 dec 2003, 14:55
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Jeg bliver mere og mere glad for min gamle æske. Den skal jeg sgu ikke til at sandblæse indvendigt for at holde ren eller lave pakninger i jernplade for at holde kørende.
Gamle biler.......
Nye biler......

Gamle biler.......
Nye biler......
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!