Man skal nu være bruger for at poste indlæg!

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Morten VJ
Mester Medlem
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#31 Indlæg af Morten VJ »

lqs her er et lille potræt af mig selv.
Billede
Og ja jeg forstår godt hvad du mener.
Men uden brugernavn forbliver du anonym, og uden ansvar for dit gøren og laden.
Jeg bruger faktisk bruger søge funktionen til meget.
Og det er umuligt at bruge den på en gæst.

I den virkelige verden hedder jeg Tina er frisør, og kører lupo 3L :wink:

Men det er vel op til folk at bedømme.

MVH

Tina
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#32 Indlæg af møffe »

lqs skrev:MORTEN... hvordan ved vi at du ikke i virkeligheden hedder BENTE, går på høje hæle og aldrig har ejet en VOLVO?
skal du så også til at bevise det.... for at oprette dig som (troværdig) bruger? skal det så være ok at oprette MORTEN 2? eller hvor tæt på må navnet ligge.... eller MØFFE uden log ind!
kan sgu ikke se div. gæster kan ødelægge noget. der kommer næsten altid en kommentar, til et svar. hvis altså ikke man selv har samme mening! håber det er til at forstå.. MVH. søren i hullede strømper

hehe du er sq iorden.. selv med hullede strømper.. hvordan ved vi nu hvem du er?? :lol: :lol: :lol: jeg begynder at mistænke alle for at være andre end de er. :oops: :oops: :oops:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Yugo Turbo
Mester Medlem
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#33 Indlæg af Yugo Turbo »

typisk søren at være skepsisk, ved i ikke det allesammen? vil næsten æde en grill ristet hat til DHB på at han er konservativ!!!

jeg kan ikke se hvad problemet er i at man skal sætte et navn af en slags til de kommentarer man skriver. ja måske hvis man ikke vil være ved hvad man skriver... men hvad skal vi så med det hvis ikke folk selv vil være ved hvad de skriver.

jeg stemmer for gratis men tvunget logon for at poste i forumet.

venlig hilsen Lasse, som har hele, men to forskellige farver sokker på (håber at LQS som minimum vil så mig bi og verificere mit navn?)
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
grydesvamp
Mester Medlem
Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland

#34 Indlæg af grydesvamp »

ellers tror jeg nok jeg ved hvem du er.. så'en lidt.. :lol:
Fri bane fuld hane! :-)
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#35 Indlæg af møffe »

det kan da godt være at vi skal have den afstemning op en gang til. det er lige rigeligt med det sex pis på PP. links til frække billeder er ok under det rigtige forum, og ment i sjov. men det her er fandme for meget :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Morten VJ
Mester Medlem
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#36 Indlæg af Morten VJ »

møffe skrev:det kan da godt være at vi skal have den afstemning op en gang til. det er lige rigeligt med det sex pis på PP. links til frække billeder er ok under det rigtige forum, og ment i sjov. men det her er fandme for meget :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Helt enig.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#37 Indlæg af Transitfar »

møffe skrev:det kan da godt være at vi skal have den afstemning op en gang til. det er lige rigeligt med det sex pis på PP. links til frække billeder er ok under det rigtige forum, og ment i sjov. men det her er fandme for meget :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Jeg kan nu ikke se hvad forskellen egentlig er.....
Der er jo ingen problemer i at blive registreret, og når Jacob kommer forbi næste gang kan han jo under alle omstændigheder se, hvilken IP lortet kommer fra.
Hvis en eller anden blødning har lyst til at sprede sit gylle herinde, så er det i praksis umuligt at forhindre det.

Min holdning er stadig, at det IKKE skal være nødvendigt at være registreret bruger for at kunne poste indlæg herinde.

VH Lars
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
kaktus
Nyt Medlem
Geografisk sted: Svendborg
Kontakt:

#38 Indlæg af kaktus »

Umiddelbart ville det være smart at man skulel være oprettet som bruger. Det ville i mange tilfælde også gøre at SPASSERE som ham sexman ikke spammer forummet som han gjorde i morges...
Kan iøvrigt ikke se hvorfor det skulle være et problem at blive oprettet, for at få adgang...
JPP
Admin
Admin

#39 Indlæg af JPP »

Har lige set spamnummeret (igen) - og er i gang med at rense ud...
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#40 Indlæg af Transitfar »

kaktus skrev:Kan iøvrigt ikke se hvorfor det skulle være et problem at blive oprettet, for at få adgang...

Næ....
Det kan jeg såmænd heller ikke.
Men for mig er det nok, at der sidder nogen rundt omkring med nyttig viden som de gerne vil dele, men af uvisse årsager er det af og til samtidig folk, som bare IKKE HAR LYST TIL at blive oprettet som bruger.
Den smule chikane forumet her har været udsat for kan jeg sagtens leve med, og derfor er det stadig min holdning, at man skal kunne poste indlæg uden at være oprettet som bruger.
Naturligvis er jeg villig til at genoverveje min holdning hvis spamangrebene tager til.....

VH Lars
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Besvar