sjovt som en lille ugennemtænkt detalje kan få folk op af stolen og pege fingre. gad vide om alle herinde fra sidder med brændhæmmende tøj og hjælm på når de prøve starter deres bil . for slet ikke at snakke om når de skal mappe dem ind på offentligvej. det dobbeltmoralske er hurtigt fremme i folk når de kan.HSJ skrev:Det kunne være sket i en gadebil også..... Blev utæt for benzin og det blev tilsyneladende trukket ind i bilen gennem varmeblæser. (læs: at få brændende benzin lige i hovedet).... Men Jeg syntes at det var et kanon race vi fik. EN STOR ROS TIL 402Meter:DK
Og så er hjelm vist bare påkrævet fremover...så må den debat være slut
men jeg indrømmer gerne at jeg bryder mig ikke om at have hjelm på i min bil. og har det heller aldrig når jeg køre på arbejde eller rundt i landet. selv om den kan bryde sammen og være til fare for alle. og den er lige hurtig om den står på en Qmile eller på alm gade.
men skal vi samle alle eksempler på uheld inden for streetrace. for så syntes jeg da det er flot at nogen gider at arrangere noget lovligt streetrace for den almindelige gaderacer med stor potte og åbent filter. mon ikke den almindelige 18-20årige med hans "tunede" polo Hit bliver lidt meget skræmt af at skulle køre omkap med en flok biler der passere 402m efter 10sek.
det er jo ikke en "pro" serie der blev afholdt dette arrangement for. det var for den almindelige farthungrene "dreng" der skal have blod på tanden for at køre lovligt. mon ikke vi alle har prøvet at holde på tanken fredag aften i vores unge dage..
men okay. nu er jeg af en positiv natur. jeg kunne detsværre ikke komme der op. men det er da flot med alt den ros og kun et par smuttere. det giver noget nyt at arbejde med. og nogle ting at forbedre.
så er det jo op til dem der kalder sig "proff" inden for denne sport at tage det til sig og lære af andres fejl eller lidt for gode hjerte. istedet for at gå rundt med næsen i sky, og tro de er usårlige. det her kunne jo ske for alle.. hvis det er en ødelagt benz slange kunne det jo være sket i pitten.