Side 4 af 5

: 22 nov 2007, 00:37
af fraguzz
hehe nej.. den holdte dog til nogle starter med orginale plejlstænger... så mon ikke du kan få dine til at holde til den smule mere :-)
han har forresten også en 369hk 2,0 fiat/lancia motor til at stå.. måske nogle fifs fra ham?
mange inde på www.turbo124.com roder med disse motor!

: 22 nov 2007, 13:02
af mh
jo men hvis det er sandt som lada siger at der kører en racer rundt på nisseringen med 550hk på standart stænger og stempler så må det da kunne holde til mere end 297 ++ HongKong Filter osv...

: 22 nov 2007, 19:21
af Yugo Turbo
Man er rigtig i sit es hva martin... SKAL nok gøre noget ved den med de midler jeg nu har. flab! :ha: skal nok også ha ny kobling, den begyndte at skride da jeg kørte den i vinterhi :(

: 23 nov 2007, 12:27
af Ravnen
Yugo Turbo skrev:Man er rigtig i sit es hva martin... SKAL nok gøre noget ved den med de midler jeg nu har. flab! :ha: skal nok også ha ny kobling, den begyndte at skride da jeg kørte den i vinterhi :(


jeg har en treplade 1000Nm liggende....Lasse jeg har....

: 28 dec 2007, 22:05
af John Sahl
Yugo Turbo skrev:2,0 liters 8 v motor


Ovenstående er din største fejl, men det ved du jo godt ;-)

.

: 29 dec 2007, 03:50
af lqs
jah.... 2liter...8v.....kina og ford dele.... 20000kr.....600hk/700nm..... klart det der 8v ikke duer! for ikke mange år siden kørte verdens hurtigste forhjulstrækker med nogenlunde samme motor. den var bare lidt større og hade over 1000hk... altså ligesom en svensk 8v kan have...
FEJL? 8v???? det der 16v står godt til blå slanger.

: 29 dec 2007, 11:42
af Ravnen
lqs skrev:jah.... 2liter...8v.....kina og ford dele.... 20000kr.....600hk/700nm..... klart det der 8v ikke duer! for ikke mange år siden kørte verdens hurtigste forhjulstrækker med nogenlunde samme motor. den var bare lidt større og hade over 1000hk... altså ligesom en svensk 8v kan have...
FEJL? 8v???? det der 16v står godt til blå slanger.


Hørt! 4 ventils teknik er ikke sin vægt vær i guld og blå slanger STINKER!

: 29 dec 2007, 11:59
af Yugo Turbo
Endelig en mere end ravnen der kan se muligheder i 2 ventiler pr cylinder
4 ventiler er jo ikke det ENESTE guddommelige på denne jord!

Tak søren. har du nogle ideer til hvad jeg bør gå efter mht knaster?

ps. blå slanger er et overstået kapitel...

: 29 dec 2007, 12:08
af John Sahl
Arh kom nu ud af busken Lasse, du har sgu selv sagt at hvis du kunne gøre valget om, så havde du valgt 16V maskinen..

Men selvfølgelig er der da rigeligt med muligheder i en 8V, du kan jo altid skrue mere op for trykket som Ravnens officielle universalløsning er ;-)

.

: 29 dec 2007, 12:27
af audi_claus
John Sahl skrev:Arh kom nu ud af busken Lasse, du har sgu selv sagt at hvis du kunne gøre valget om, så havde du valgt 16V maskinen..

Men selvfølgelig er der da rigeligt med muligheder i en 8V, du kan jo altid skrue mere op for trykket som Ravnens officielle universalløsning er ;-)

.

Og så husk trailer - selv om John er meget imod.
PS: Hvis man er medlem af FDM koster autohjælp under 50 kr/år/bil svh
men det er nu rart med plads til værktøj, dæk, sovemulighed, cola-køleskab, bedre lydisolering, olie, vand og et par spændebånd og strips