mh skrev:Du læser tydeligvist enten ikke særligt godt (måske du ikke skulle være stopet i 5 klasse. men det er jo nemt at være bagklog...) eller også læser du det du VIL læse... slet "Ravnen er altid useriøs. " fra quoten og LÆS hvad der står og forhold det til mit indlæg om din useriøsitet vedrørende holdninger og meninger... JEG siger selv når jeg er slut færdigt...
OG hvis du "Fandme er ved at være træt af mig." så sig frem splejs hvis du har et problem...
Hvorfor dette meget personlige angreb 2 gange i træk? Tror vist mere det er dig der har et problem med mig, end omvendt.
Personligt gider jeg ik se på hvad du skriver, og undlader så vidt muligt overhovedet at skrive til dig her inde. Grunden er at jeg syntes du har en holdning / opfattelse der er meget meget fjern fra min egen, og sådanne personer gider jeg ikke snakke med da ALT vil gå op i en højere enhed / lange diskusioner... Ergo holder jeg mig væk... Er iøvrigt træt af dine mange personlige angreb du for kastet rundt i dette forum. Men sådan er vi jo så forskellige...
Men rart at se at vi deler sammen holdning når det kommer til om folk skal bestemme over os. Slut færdig var skrevet i provokation fordi du mente jeg skulle lukke, så du fik tilbage af samme skuffe...
Min hold til USA præsident valg:
Ja det kommer til at røre mig, men at diskutere hvem der skal sidde der når jeg INGEN chance har for at stemme der over, eller ham jeg diskutere med heller INGEN chance har til at stemme der over, så syntes jeg det er mega meget spild af tid, da der intet fornuftigt kommer ud af det. Og det er selv om man for modparten over på sin side eller ej.
Der hvor jeg kan gøre noget er at stemme ved vores folketingsvalg, og vælge et parti som vil det jeg vil have. Nemlig et parti der vil have at Danmark skal bestemme selv, og ikke EU eller USA...