Ravnen skrev:...og der er ingen der kommer efter mig, thi det var mig der "hentede" alle andre...
NOK ER NOK!
Redaktør: Moderatorer
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- Transitfar
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Ravnen skrev:...og der er ingen der kommer efter mig, thi det var mig der "hentede" alle andre...
Jeg troede ikke du gik ind for et ensrettet samfund, hvor alle var ens osv, og hvor der kun er plads til de "rigtige" meninger?
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.
Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
det gør han heller ikke, darth går ind for at der skal ryddes ud, så der er plads i verden, til folk med samme frisind som han...
med ryddes ud menes eks. alle der snakker om fodbold, håndbold, curling, tour de france osv... det ville give en god start med lidt mere plads til motorsport i verden...
med ryddes ud menes eks. alle der snakker om fodbold, håndbold, curling, tour de france osv... det ville give en god start med lidt mere plads til motorsport i verden...
Brap brap brap...

- Transitfar
- Mester Medlem
- Kontakt:
Yugo Turbo skrev:det gør han heller ikke, darth går ind for at der skal ryddes ud, så der er plads i verden, til folk med samme frisind som han...
He, jeg har det lidt ligesådan. Jeg kan simpelthen ikke TÅLE intolerence...
Derudover så HADER jeg racister.
OG jøder!
- John Sahl
- Admin

- Geografisk sted: Borup
- Kontakt:
Yugo Turbo skrev:det gør han heller ikke, darth går ind for at der skal ryddes ud, så der er plads i verden, til folk med samme frisind som han...
Ja, der er jo ikke nogen af os som interesserer os for mere end en ting af gangen
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Transitfar skrev:Ravnen skrev:...og der er ingen der kommer efter mig, thi det var mig der "hentede" alle andre...
Jeg troede ikke du gik ind for et ensrettet samfund, hvor alle var ens osv, og hvor der kun er plads til de "rigtige" meninger?
Problemet er mere hvorfor jeg skal finde mig i at en masse mennesker i denne verden mener at jeg skal rette mig ind efter deres overbevisninger, overtro og regler, når jeg nu ikke blander mig i deres liv - det er for mig kun et spørgsmål om selvopretholdelse, intet andet...
...jeg kan acceptere andres holdninger, sålænge disse holdninger ikke inbefatter mig...
corvus terrae terror...

- Kontakt:
Ravnen skrev:...jeg kan acceptere andres holdninger, sålænge disse holdninger ikke inbefatter mig...
Det er jo netop den samme holdning Martin Niemüller giver udtryk for - han opdagede bare (og betalte for) at passivitet er en rigtig dårlig måde at agere på.
Ikke at jeg beskylder dig for at være passiv, slet ikke
Også selv om transportøren er en sortklædt ridder fra et filmunivers
- DorkVonWaterfall
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Ikast, verdens navle