Side 4 af 8

: 19 sep 2009, 23:11
af Jacob.
Jonas har du filmet stortset alle biler???

: 20 sep 2009, 08:39
af efterz
Jacob. skrev:Jonas har du filmet stortset alle biler???


Ja, det vil jeg mene... Nogle mere end andre naturligvis..

: 21 sep 2009, 08:33
af kadettcqp
Var Jesper's røde Escort Mk 2til DHB eller har du kun det med den fra Meca?

: 21 sep 2009, 11:18
af efterz
kadettcqp skrev:Var Jesper's røde Escort Mk 2til DHB eller har du kun det med den fra Meca?


Han var desværre ikke til DHB :cry:

: 21 sep 2009, 11:53
af lqs
han var en af dem (MANGE) der sagde, nu er det nok. jeg bliver væk fra dhb.
forskellen var så at han blev væk!

: 21 sep 2009, 12:37
af kadettcqp
Nå okay, så den var klar, men han valgte bare rent faktisk at stå ved sine ord. Ja det havde været tyndt med kørere hvis alle der havde sagt det skulle have holdt fast i det.

Er det muligt at få noget info om bilen ud over at den kører med Volvo motor og sekventiel gearkasse ud fra hvad man kan høre på klippet fra Meca?

: 22 sep 2009, 05:01
af lqs
hvad vil du vide?
nysynet mk2 escort med volvo 16v benzin motor.
gforce gearkasse. 9" ford bagtøj. meget udviklingsarbejde mangler..... potentiale til en del lavere tider! meget gadeagtig at se til. alt håndlavet af ham selv i eget værksted.

: 22 sep 2009, 08:46
af kadettcqp
Hvad kører den med af lader, motorstyring og er der noget mål for hvad den skal køre af tider? Ja dengang jeg så den med 8v Ford motor og snakkede med ham var jeg imponeret over hvor godt den kørte i forhold til hvor lidt han havde brugt på den, men det var vidst til DHB tilbage i 2005. Er de hurtigste tider den har kørt dem der var på videoen fra Meca som Jonas lagde op?

Er det ikke et forholdsvis tungt bagtøj til sådan en bil? Ved godt at til prisen kan man næppe finde noget der holder bedre og det har måske også været tanken?

: 22 sep 2009, 09:08
af Ravnen
lqs skrev:han var en af dem (MANGE) der sagde, nu er det nok. jeg bliver væk fra dhb.
forskellen var så at han blev væk!


Letkøbt... eller var bilen virkelig klar til at til at køre på det tidspunkt?

For at sådan noget skal have en virkning så kræver det at folk kan samarbejde Søren, hvis alt skal være "hemmeligt og mystisk" så bliver hver mand sig selv nærmest og ingen vil stole på hinanden, endsige koordinere opsætlighed imod det gældende.

Personligt så havde jeg ingen intentioner om at blive væk, jeg fik mine "preppede" 402m uden småsten, ukrudt og "flyvehop", i hele 3 dage, endda billigere end hvad det kostede mig for to dage på Mantorp.
Og med de nye regler til næste år (forhåbentlig) så bliver det rigtigt fint fremover.

: 22 sep 2009, 13:29
af lqs
kadettcqp skrev:Hvad kører den med af lader, motorstyring og er der noget mål for hvad den skal køre af tider? Ja dengang jeg så den med 8v Ford motor og snakkede med ham var jeg imponeret over hvor godt den kørte i forhold til hvor lidt han havde brugt på den, men det var vidst til DHB tilbage i 2005. Er de hurtigste tider den har kørt dem der var på videoen fra Meca som Jonas lagde op?

Er det ikke et forholdsvis tungt bagtøj til sådan en bil? Ved godt at til prisen kan man næppe finde noget der holder bedre og det har måske også været tanken?

den kører med en såkaldt 1000hestes turbonestick med mærkelige huller og kuglelejer. rent bling bling!
tec 3 gt motorstyring, som JK er meget utilfreds med.... det er der de største problemer pt ligger. med alm gearkasse og ohc ford motor har den kørt rigtig lave 10 tider. målet nu? sikkert bare hurtigere. nok gerne over et sekund. men hellere ned i 8sek tider. 9" bagtøj er egentlig ikke så tungt. det atlas der sad på før er tungere og gik hele tiden i stykker. den 5sek tid på video er bedste 201m ind til nu. men der trækker motoren slet ikke ude i den hurtige ende. ingen sluthastighed.
MVH søren