: 11 nov 2010, 09:16
Jeg har en sx performance 18203 den burde kunne levere nok
Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
http://www.powerforum.dk/
sådan en...mærkevare en... ser ikke ret godt ud på indersiden. 99% sikker den kommer fra kineserland. den kan i hvert fald ikke tåle metanol. heller ikke selv om der står den kan.m power skrev:Captain Slow skrev:tjooee, men det vil stadig være en kraftig
pludselig udmagring. hvis en pumpe står af.
er der kun 1, burde skidtet vel bare gå i stå uden nedsmeltning ?
men som sagt, søger info,, pt. har jeg kun min egen intution at gå efter, og well, den har ikke altid slået til
hvis det er 2 stk kraftige pumper så kan 1 stk pumpe jo klare en del hk, så der er det jo kun i spidsbelastning at der vil være en risiko for en nedsmeltning.
ellers så skal der som du selv er inde på 1 stk stor pumpe til, eks en
Aeromotive A1000 eller en Aeromotive 11104 - Eliminator
Captain Slow skrev:tjooee, men det vil stadig være en kraftig pludselig udmagring. hvis en pumpe står af.
er der kun 1, burde skidtet vel bare gå i stå uden nedsmeltning ?
Carsten 205 GTI 1,9 T skrev:Captain Slow skrev:tjooee, men det vil stadig være en kraftig pludselig udmagring. hvis en pumpe står af.
er der kun 1, burde skidtet vel bare gå i stå uden nedsmeltning ?
Muligvis et dumt spørgsmål - Men er det ikke et spørgsmål om at ha' et benzintryks ur og en wideband lambda?
Captain Slow skrev:Henrik:
2 regulatorer ? forklar nærmere
min tanke var at lægge en pumpe til indgang i hver rail, og de 2 udgange føres i en regulator som så går retur (ingen pulseringsdæmper)
to 8 mm slanger frem, og en retur i fornuftig dimension (12 mm) ?
----------------------------
mere info om kavitation ønskelig (for dummies)![]()
?
HenrikGM skrev:http://www.youtube.com/watch?v=vRk1SWucy1s&feature=related