Claus Gundersen skrev:Dem der mærker en effekt, det er rent psykisk. Præcis som når man har lavet service på bilen, eller har skiftet den gamle udstødning, eller blot har vasket eller poleret bilen, så kører den også meget bedre.... Der er bare ingen dokumenteret effekt, sjovt nok.......
Ja du er da bare sååå klog !!!!!
Problemet med dokumenteret effekt er at man kun prøver det på alm biler som har alm. kompresion og en motorstyring der indstiller sig efter benzinens luner.....
Der findes vel næppe en Motorcykel i dette land der har været mere på rullefelt end undertegnedes, når det gælder inddysning/justering er jeg på grænsen til psykotisk.
Den helt absolute bundskraber er HAAHR benzin, mage til ringe brændstof skal man sgu nok til Rusland eller måske Kina for at finde.
Tændingsbanken i så rige mængder at man omtrent kan spille en melodi med gasrullen. har også oplevet store problemer med min RST og andre trykladede biler jeg har haft.
DK og OK har heller ikke mange point i min bog.
V-Power, Nitro3000(har ikke prøvet Q8 Advance) derimod fungerer perfekt og er man som jeg i den situation at man helst skulle køre på98oktan så tilsættes der lige en "kopfuld" karburatorsprit og VUPTI så har man pludselig ingen tændingsbanken, mere jævnt træk og mellem 5-7hk mere på det mesta af skalaen.
Men på dine forældres Corolla 1.3XLI spilder du pengene og mærker måske kun den forskel at den måske ikke lige taber et par tændinger ind imellem.
Men når du har hørt en 30.000kr's motor tændingsbanke ved 12.000RPM så finder du ud af at benzin ikke er det samme alle steder !!!