: 29 feb 2004, 10:05
Indtil nu var jeg godt klar over at knasten på en CVH motor ikke kunne holde til mange km. (det er jeg stadig), men jeg troede at det var 50.000 km sådan een skulle kunne køre før den skabte sig.
Den er også begyndte at lave mere mayo en normalt. Den har hele tiden lavet lidt, men nu kan den lave et lag under ventildekslet på en halv centimeter på en uge. Det synes jeg altså er for meget...
Ang. det med at køre den op i mange omdr. når den er kold, så kan jeg kune sige at jeg ikke kører op til mere end 2500 omdr. de første 5-8km. Det skulle da ikke være det, der har lavet problemerne.
Jeg tror ikke selv på ay dey er knasten der gør at den ikke kan tage flere omdr. For selv da knasten var helt ny, kunne jeg ikke få den op på mere end 5500 omdr.
I de 3 år jeg har haft bilen nu, har den aldrig været oppe på mere end 5500 omdr. på NOGET tidspunkt.
Den er også begyndte at lave mere mayo en normalt. Den har hele tiden lavet lidt, men nu kan den lave et lag under ventildekslet på en halv centimeter på en uge. Det synes jeg altså er for meget...
Ang. det med at køre den op i mange omdr. når den er kold, så kan jeg kune sige at jeg ikke kører op til mere end 2500 omdr. de første 5-8km. Det skulle da ikke være det, der har lavet problemerne.
Jeg tror ikke selv på ay dey er knasten der gør at den ikke kan tage flere omdr. For selv da knasten var helt ny, kunne jeg ikke få den op på mere end 5500 omdr.
I de 3 år jeg har haft bilen nu, har den aldrig været oppe på mere end 5500 omdr. på NOGET tidspunkt.