Ja jeg hørte godt at du havde kørt en ret god tid med den G-tech måler. Det er da helt sikkert en ret god tid for en forhjulstrækker. Jeg ville også gerne prøve at låne den når jeg har fået lavet min bil klar til DHB. Jeg ville også utroligt gerne have fat i et spærbagtøj til min. Men det hænger jo desværre ikke på træerne.
NA tuning
Redaktør: Moderatorer
-
kadettcqp
- Medlem
- Indlæg: 199
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Sydsjælland
- Kontakt:
Jep jeg kører i en gammel baghjulstrukket Kadett C
Ja jeg hørte godt at du havde kørt en ret god tid med den G-tech måler. Det er da helt sikkert en ret god tid for en forhjulstrækker. Jeg ville også gerne prøve at låne den når jeg har fået lavet min bil klar til DHB. Jeg ville også utroligt gerne have fat i et spærbagtøj til min. Men det hænger jo desværre ikke på træerne.
Stiller ole også op igen i år?
Ja jeg hørte godt at du havde kørt en ret god tid med den G-tech måler. Det er da helt sikkert en ret god tid for en forhjulstrækker. Jeg ville også gerne prøve at låne den når jeg har fået lavet min bil klar til DHB. Jeg ville også utroligt gerne have fat i et spærbagtøj til min. Men det hænger jo desværre ikke på træerne.
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4824
2007: 1/8mile @ 8,320 sek 60fod 1,78sek.
2007: 1/8mile @ 8,320 sek 60fod 1,78sek.
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
hvorfor mangle spær når man har et svejseværk? ang. 12,02 for 20000 kroner, så kan du cheke tider på PKJs side. tror det var til sidste ræs min fætter hade lånt den gamle FORDSON og kørte flere lave 12 sekunders tider. på 95 oktan uden at have prøvet at køre ræs med manuelt gear (ubrugelig t9) og med nyt kørekort! det var egentlig flot klaret. mvh. søren
-
kadettcqp
- Medlem
- Indlæg: 199
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Sydsjælland
- Kontakt:
Att Iqs: Ja hvis jeg ikke finder et spærbagtøj inden DHB bliver det nok også på den kreative måde med svejseværket og så 100% spær!
Ja det lyder da ret imponerende med sådanne tider når du siger han ikke har kørt manuel før og lige har fået kørekort. Så stiller du vel op til DHB hvis du kan køre lave 12? Det er der da mig bekendt kke ret mange af de andre der har gjort til DHB. Kan det passe at den hurtigste tid der er blevet kørt til DHB på 1/4 mile er 12,3?
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4824
2007: 1/8mile @ 8,320 sek 60fod 1,78sek.
2007: 1/8mile @ 8,320 sek 60fod 1,78sek.
-
Danielsito
- Senior Medlem
- Indlæg: 253
- Tilmeldt: 03 okt 2003, 12:05
- Geografisk sted: Malmö, Sverige
- Kontakt:
Re: NA tuning
Pssst Lover skrev:Jeg har snart læst et par steder hvor der står NA tuning, eller N/A tuning.
Jeg ved at det betyder konventionel tuning uden tryk ladning, men hvad står selve N A for?
Nogen som ved det....![]()
![]()
N/A Står for Non Aspirated.
...Daniel Slater 
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
skal til retfærdighed siges at disse tider er kørt med 50 hestes n2o = ca 440heste og nogle gamle 13 tommer slicks. bedste tider tider DHB lovlig vil nok være 12,6 12,7! MARK hvis ikke du kan finde de tider er du lige så dårlig til at lede som jeg er til at sætte link ind! min kammerat ERIK i den røde FORDSON har kørt 12,08 som DHB. lovlig (på VANDEL hvor der er bedre bid) denne SIERRA har store ventiler og bedre turbo, ellers ligner den den kaffeblå meget. MVH. søren
-
CiViC4Dr
- Nyt Medlem
- Indlæg: 40
- Tilmeldt: 12 jan 2004, 21:00
- Geografisk sted: Frederiksværk
- Kontakt:
-
Carsten 205 GTI 1,9 T
- Mester Medlem
- Indlæg: 529
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Them
- Kontakt:
-
lqs
- Mester Medlem
- Indlæg: 4407
- Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46
hvornede er dernede? de sidste par ræs har min fætter lånt kaffemøllen, ellers kører jeg selv. det er fætter tørstig der har kørt den bedste tid 12,02. har selv kørt til rigtig dragrace med sluthastighed. dengang brugte vi kun N2o til at give hurtigere ladetryk. dvs. gassen blev koblet væk ved 0,8 i ladetryk. bedste tid 12,59 bedste sluthastighed? kan ikke nøjagtig huske det 185-188 kmt.??! min kammerat i den røde FORDSON har haft 194 kmt i slutfart på ren turbomotor. men den har også flere heste! nu gider fætter ikke køre mere, uden der er gas på hele vejen ud! så må han jo NØJES med sin egen 68 CAMARO på 8 liter med kompressor! måske vi kan få ONSLOW fra ENGLAND til at køre næste gang? disse er ikke noget man rammer hver gang, det er svært med så dårlig gearkasse og dårligt baghjulsophæng. men sjovt er det når bilen ligner LORT!