Side 4 af 6

: 18 feb 2004, 22:35
af kadettcqp
Jep jeg kører i en gammel baghjulstrukket Kadett C

Ja jeg hørte godt at du havde kørt en ret god tid med den G-tech måler. Det er da helt sikkert en ret god tid for en forhjulstrækker. Jeg ville også gerne prøve at låne den når jeg har fået lavet min bil klar til DHB. Jeg ville også utroligt gerne have fat i et spærbagtøj til min. Men det hænger jo desværre ikke på træerne. :D Stiller ole også op igen i år?

: 18 feb 2004, 22:55
af nmb1022
Jamen så bliver det jo spændende at møde jer derovre. Jeg kan jo afsløre (hvis alt går vel-7-9-13 osv) at der dukker en starlet op med +200hk

: 19 feb 2004, 04:53
af lqs
hvorfor mangle spær når man har et svejseværk? ang. 12,02 for 20000 kroner, så kan du cheke tider på PKJs side. tror det var til sidste ræs min fætter hade lånt den gamle FORDSON og kørte flere lave 12 sekunders tider. på 95 oktan uden at have prøvet at køre ræs med manuelt gear (ubrugelig t9) og med nyt kørekort! det var egentlig flot klaret. mvh. søren

: 19 feb 2004, 07:39
af kadettcqp
Att Iqs: Ja hvis jeg ikke finder et spærbagtøj inden DHB bliver det nok også på den kreative måde med svejseværket og så 100% spær! :D Ja det lyder da ret imponerende med sådanne tider når du siger han ikke har kørt manuel før og lige har fået kørekort. Så stiller du vel op til DHB hvis du kan køre lave 12? Det er der da mig bekendt kke ret mange af de andre der har gjort til DHB. Kan det passe at den hurtigste tid der er blevet kørt til DHB på 1/4 mile er 12,3?

Re: NA tuning

: 19 feb 2004, 08:27
af Danielsito
Pssst Lover skrev:Jeg har snart læst et par steder hvor der står NA tuning, eller N/A tuning.
Jeg ved at det betyder konventionel tuning uden tryk ladning, men hvad står selve N A for?
Nogen som ved det.... :twisted: :?: :!:


N/A Står for Non Aspirated.

: 19 feb 2004, 09:57
af Mark
att lqs

Kan ikke finde disse tider på PKJ side, kom med et direkte link !
med den påstand er vi nødt til at se beviset !

: 19 feb 2004, 16:29
af lqs
skal til retfærdighed siges at disse tider er kørt med 50 hestes n2o = ca 440heste og nogle gamle 13 tommer slicks. bedste tider tider DHB lovlig vil nok være 12,6 12,7! MARK hvis ikke du kan finde de tider er du lige så dårlig til at lede som jeg er til at sætte link ind! min kammerat ERIK i den røde FORDSON har kørt 12,08 som DHB. lovlig (på VANDEL hvor der er bedre bid) denne SIERRA har store ventiler og bedre turbo, ellers ligner den den kaffeblå meget. MVH. søren

: 23 feb 2004, 22:31
af CiViC4Dr
hvis vi snakker om hvad der lyder bedst så skulle I da høre en Honda S2000 der tar 9000 rpm med spjældehuse eller en Honda ITR der er "små" tunet og tar ca 11000 rpm...det lyder godt....Meeeeeeeeen Pssssssst lyden er nu det hele værd når man har mølle på....

: 24 feb 2004, 00:54
af Carsten 205 GTI 1,9 T
@ lqs, er det dig der kørte den blå sierra dernede ?
Hvad er din tid, og udgangs hastighed?

: 24 feb 2004, 03:48
af lqs
hvornede er dernede? de sidste par ræs har min fætter lånt kaffemøllen, ellers kører jeg selv. det er fætter tørstig der har kørt den bedste tid 12,02. har selv kørt til rigtig dragrace med sluthastighed. dengang brugte vi kun N2o til at give hurtigere ladetryk. dvs. gassen blev koblet væk ved 0,8 i ladetryk. bedste tid 12,59 bedste sluthastighed? kan ikke nøjagtig huske det 185-188 kmt.??! min kammerat i den røde FORDSON har haft 194 kmt i slutfart på ren turbomotor. men den har også flere heste! nu gider fætter ikke køre mere, uden der er gas på hele vejen ud! så må han jo NØJES med sin egen 68 CAMARO på 8 liter med kompressor! måske vi kan få ONSLOW fra ENGLAND til at køre næste gang? disse er ikke noget man rammer hver gang, det er svært med så dårlig gearkasse og dårligt baghjulsophæng. men sjovt er det når bilen ligner LORT!