Anonymous skrev:kære hemmelige GÆST, nævn venligst en der kan synes direkte fra DHB til synshallen!
Bare "GÆST" ikke kommer op at skædes med sig selv en dag
Af de trykladede klasser vil der næppe være så meget som een eneste der reelt kan synes direkte(medmindre vi snakker nye og meget dyre biler)
Sugebilerne kan måske få hver 3. synet direkte.
Det er jo problemet ved ikke at have en finere opdelt klassificering: Folk tuner som vanvittige for at være med i front, fordi alle andre gør det samme, og regler er noget man har på papir og ikke så mange andre steder, aka små funnycars med nummerplader. Spektakulært nok
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
det var så EN bil der er nævnt ud af over 100 deltagere. tror faktisk på at den monster VW var standard, men vinde sammenlagt var den et godt stykke fra! de allerfleste af DIESELBILERNE er ellers chip tunet=ulovlige til gaden! MVH. søren
De VW er jo lavet med sådan en 10 benet satan. Der er altså noget drejningsmoment bag ved... Det er umuligt at sige om den har være chippet for ude fra stående!
Men... Spørgsmålet om bilerne skal være synede eller ej og om de rent faktisk KAN synes eller ej er vel egentligt ret lige gyldigt? Det kan ALDRIG chekkes eller dokumenteres af lige vel...
Der ud over tror jeg ikke at der er flere sug biler der kan synes end sug biler... Ikke hvis det SKAL være et 100% KORREKT syn.
-Husk på at et KN filter endda kræver en emmisionstest så hvor er vi så henne???
-Hvor går grænsen???
-Hvad skulle i så fald dokumenteres???
-Og ville den dokumentation i praksis kunne skaffes???
Svar:
-Vi er der hvor ingen sjove biler gider (kan) deltage og hvor ingen gider at se på lortet bare fordi der kommer en billig møg luder som lugter.
-Grænsen er der enten ikke eller også er den der... En gråzone findes vel i realiteten dårlig nok.
-ALT skulle dokumenteres... Dvs. alt som også skulle dokumenteres til syn! Gamle biler har en KLAR fordel, men stadig SLET ikke nemt.
-Nej... ikke for de fleste.
Teori og praksis er i mine øjne 2 vidt forskellige ting her... Altså hvad der på papiret kan lade sig kan nødvendigvis ikke lade sig gøre.