Brian...
Nu sidder jeg ikke lige med girokortet i hånden, men medlemskab af en DASU klub i Danmark, som f.eks. min gamle klub Historisk Motor Sport og min nuværende klub Motorsport Nordjylland koster begge ca. 700 kr. pr. år.
Selve DASU andelen er så vidt jeg huske ca. kr. 310 pr. år.
Det er jo ikke nok at lave en DASU klub og kun virke som opkrævere for DASU, laver man en klub skal der jo normalt også falde en skilling til selve klubben.
Hvilken klub er du selv medlem af ?
/Hartvig
Fart igen. (ulovlig streetrace)
Redaktør: Moderatorer
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
Du har ret - jeg huskede forkert.
Jeg er medlem af Hedelands Motorklub (http://www.hmka.dk/) som tager 700,- om året. Vi er så så heldige at vi har en god klubsponsor der giver noget tilbage til dem som rent faktisk kører - for med en streamer på bilen får vi refunderet dele af startpengene til de løb vi deltager i.
Jeg er medlem af Hedelands Motorklub (http://www.hmka.dk/) som tager 700,- om året. Vi er så så heldige at vi har en god klubsponsor der giver noget tilbage til dem som rent faktisk kører - for med en streamer på bilen får vi refunderet dele af startpengene til de løb vi deltager i.
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
jeg gir også 700 om året, men det er inkl. min licens på ca 350. jeg mente nu ikke at det hele skulle holdes under dasu, da jeg sagtens kan se at det vil drukne i deres berukrati, men at man kunne kontakte de lokale klubber og høre om de ville være med... som sagt startede holeby race også om aftenen men skiftede hvist nok fpr at være lidt mere publikumsvenlig.
- hYe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Malmö
Hvis nu man gerne bare ville ind og ha et race, så nytter det ikke man skal til at tage licenser.. Så får man aldrig folk over og køre legalt..
Det skal være cash n' gas... Der er sku ikke ret mange mennesker der er villige til at smide penge til alt muligt for at køre et eller to ræs, for bagefter at sige, det var ikke lige mig.
Det skal være cash n' gas... Der er sku ikke ret mange mennesker der er villige til at smide penge til alt muligt for at køre et eller to ræs, for bagefter at sige, det var ikke lige mig.
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt: