Danmarks vildeste 4agte ?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#41 Indlæg af K-FINN »

Bliver rigtig spændende når den får 2,5 bar.
Så skulle omkring 640hk være i sigte...
Der skal dog lige et sæt større dyser i, benzin trykket er hævet en del, men de 8x365ml er maxet ud.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
bp.gass
Medlem
Indlæg: 137
Tilmeldt: 19 feb 2007, 14:56

#42 Indlæg af bp.gass »

Kan den blive ved med at holde det til jorden?
Bliver det ikke bare 402m røg?
Hvis ting skal gøres rigtigt, så gør det selv...
Brugeravatar
ae86
Mester Medlem
Indlæg: 1316
Tilmeldt: 12 jan 2007, 00:08

#43 Indlæg af ae86 »

bp.gass skrev:Kan den blive ved med at holde det til jorden?
Bliver det ikke bare 402m røg?


Ja og hvis de er uheldige så kommer det til at ligne en nytårs kineser...

Hvæææææææææææææsssssss og en masse røg og så et bang til sidst... :tooth:

Mon ikke man kunne lokke dem til at spænde nogle flotte farvestoffer på topstykket så det kunne blive endnu flottere :wow:
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#44 Indlæg af K-FINN »

BG: Jo det bliver sikkert et problem med bid i de første gear, men det kan jo løses med forskelligt ladetryk...

Ae 86: Hvorfor skulle den springe i luften ?, begrændset hvad du kan nå og ødelægge på 402 m, og 2,5 bar er da set før..
Den får det benzin den skal have, så ser ingen grund til hvorfor den ikke skulle holde...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Yugo Turbo
Mester Medlem
Indlæg: 2515
Tilmeldt: 18 aug 2003, 09:05
Geografisk sted: Veksø Sjælland

#45 Indlæg af Yugo Turbo »

Nu er det ikke for absolut at skulle være irriterende, men hvis den motor var SÅ holdbar på 402 meter som du svært antyder der finn, hvordan kan det så være at der var to biler med NETOP den motor der der IKKE kunne stille til start ved DHB 2007

Alt kan sku gå i stykker og 402 meter med max smadder på er da den ultimative test af sådan en motor.
Brap brap brap...
Billede
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#46 Indlæg af klyfax »

Yugo Turbo skrev:Nu er det ikke for absolut at skulle være irriterende, men hvis den motor var SÅ holdbar på 402 meter som du svært antyder der finn, hvordan kan det så være at der var to biler med NETOP den motor der der IKKE kunne stille til start ved DHB 2007

Alt kan sku gå i stykker og 402 meter med max smadder på er da den ultimative test af sådan en motor.


De stillede da også til start. Bare ik til alle starter :tooth:

Forstærkede pjejllejer så køre de sku hele DHB igennem...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#47 Indlæg af K-FINN »

Skal ikke kunne sige hvad der skete med beyers, men ved hvad der skete med denne her.
Når den kører med 9500rpm skal man være 110% sikker på olietrykregulator er iorden, det var den ikke.Og det havde sikkert sket selv om det havde været en standard motor.
Dette vil ikke ske igen.

Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#48 Indlæg af HenrikGM »

Finn T Pedersen skrev:Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.


hehe, det er noget af en udtalelse.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#49 Indlæg af K-FINN »

HenrikGM skrev:
Finn T Pedersen skrev:Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.


hehe, det er noget af en udtalelse.


Ved jeg ikke om det er, men der er ingen i min omgangskreds der justere motore der brænder stempler af på de 402m...

Men er vi ikke enige om at hvis det sker, så er den justeret forkert, eller den får en defekt på vejen ned af banen ?
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
skodacombi
Junior Medlem
Indlæg: 54
Tilmeldt: 19 feb 2006, 20:10

#50 Indlæg af skodacombi »

nu så jeg bilen oppe i sindal (sidste år).jeg er ked af at sige det men der kørte den sku ikke ret godt... hver gang der blev skiftet gear så var der ikke meget knald i den før der kom ladetryk igen og det virkede som om der gik lang tid men man må da bare håbe på at de har fået styr på det men ellers et fedt projekt :rock: .....michael
Besvar