Morten VJ skrev:Og om omdrejnings tælleren virker.
Men det er jo et spørgsmål om smag.
Hvad koster en ny motor egentlig.
ift. et relæ mere, og lidt ledning.
Overforsikring eller ej.
Ps dioderne til lyset på en huyndai sidder i sikringsboksen i motor rummet.
og de dør med en uhyggelig høj frekvens.
Og er du helt sikker på at det ikke vil ødelægge noget.
Hvis vi får en gnist i slutningen af indsugnings takten.
Og stemplet forsøger at komprimere en allerede ekspanderende gas.
Det lyder som huller i stemplerne rent umiddelbart i mine øre.
Men det er nok bare mig der er overforsiktig, og jeg laver under ingen omstændigheder forsøget bare for at få ret.
MVH
Morten
Mon ikke det vil komme til udtryk som en backfire så - Indsugningsventilen er jo stadig åben... Tjaaaa... Under alle omstændigheder er der jo flere der kører med det sådan og endnu har jeg da i hvert fald aldrig hørt om problemer i den retning. Også lige gyldigt... Jeg er nu ikke så bange for det -
Jespers pointe med dioder på MS printet holder meget godt vand - Der har jeg nu endnu heller aldrig haft problemer. MEN hvis det viser sig at jeg ikke kan få mit til at virke over 5500rpm - Jammen så må jeg jo også lave det sådan.
I øvrigt... Jo... Den ene boks har godt nok Henriks daughter board i, MEN jeg har en boks mere og den har jeg også bygget lidt om i nemlig.