jeg skal også have ringet til min kammi for at høre hvad det koster at fixe den 3,2 m3 motor der er slidt op ved 200k km.. den tager garantien jo heller ikke. det gør de da idet mindste på deoén..tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre
rette behandling
Redaktør: Moderatorer
-
møffe
- Mester Medlem
- Geografisk sted: i midten af midtjylland
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
-
tyson2
- Senior Medlem
- Geografisk sted: 4600 Barbados
møffe skrev:jeg skal også have ringet til min kammi for at høre hvad det koster at fixe den 3,2 m3 motor der er slidt op ved 200k km.. den tager garantien jo heller ikke. det gør de da idet mindste på deoén..tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre
Nu yder den jo også på den anden side af 300 heste den motor. Hvad yder fords seksbenede?
-
møffe
- Mester Medlem
-
møffe
- Mester Medlem
nææ.. den skal chippes for at komm eover 300hk. de lover kun 321hk.tyson2 skrev:møffe skrev:jeg skal også have ringet til min kammi for at høre hvad det koster at fixe den 3,2 m3 motor der er slidt op ved 200k km.. den tager garantien jo heller ikke. det gør de da idet mindste på deoén..tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre
Nu yder den jo også på den anden side af 300 heste den motor. Hvad yder fords seksbenede?
fords V6ér har da idet mindste hvad der står på parpiret. selv efter 200k km
-
tyson2
- Senior Medlem
møffe skrev:jeg skal også have ringet til min kammi for at høre hvad det koster at fixe den 3,2 m3 motor der er slidt op ved 200k km.. den tager garantien jo heller ikke. det gør de da idet mindste på deoén..tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre
Og jeg skal have ringet til min kammi og høre om han har fået monteret instrumentbordet i sin ford efter omfattende rustarb. så han kan komme igang med at lave rust i taget så soltaget kan åbnes uden man sidder i en regn af rust når det lukkes
-
møffe
- Mester Medlem
jammen bare han slipper for at finde ud af hans motor ikke kan køre pga slid efter 14dages arbejde. men kender et par stykker der godt kan bruge lidt hjælp på deres bmwér når han er færdig. hvordan er han til at reppe motore til mange mange penge. den koster jo over 1mill fra ny.tyson2 skrev:møffe skrev:jeg skal også have ringet til min kammi for at høre hvad det koster at fixe den 3,2 m3 motor der er slidt op ved 200k km.. den tager garantien jo heller ikke. det gør de da idet mindste på deoén..tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre
Og jeg skal have ringet til min kammi og høre om han har fået monteret instrumentbordet i sin ford efter omfattende rustarb. så han kan komme igang med at lave rust i taget så soltaget kan åbnes uden man sidder i en regn af rust når det lukkes
-
tyson2
- Senior Medlem
-
møffe
- Mester Medlem
det må være støjen fra løse plejllejer. køb en KA den larmer mindre og køre bedre + den har den nette bonus at have ca 1,5-3hk for meget. hellere have 3 for meget end 20 for lidt.tyson2 skrev:tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre
Det er ikke for at gentage mig selv, men kan stadig ikke høre dig