Definer ordet Gadebil...

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

Re: Definer ordet Gadebil...

#41 Indlæg af John Sahl »

Ravnen skrev:Jeg ville til enhver tid foretrække at bruge trailer og Falck skal sku da ikke have mine penge når jeg selv kan... desuden har jeg en masse stumper, værktøj, brændstof, mad og forplejning m.v. jeg godt vil have med mig når jeg er ude, vi alle kan jo ikke bo 5 km fra den nærmeste bane (min nærmeste bane ligger 150 km væk eller i et andet land)

Så må du have dig et aftageligt anhængertræk på Ford'en. Det er jo en gadebil, ikk? Jeg har lige så langt til alle banerne som dig, bor trods alt ikke så langt fra dig..

Ravnen skrev:Hvilke "krumpspring" har du selv lavet for at gøre din bil hurtigere?

Min specliste er ikke hemmelig, men jeg bygger så heller ikke for at kunne deltage i 402 meter lovligt streetrace, da jeg interesserer mig mere for trackdays, men satser da på at deltage i et enkelt 402 meter arrangement i 2008.
Specs: http://www.autohenter.dk/newengine.htm

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Darth Sidious
Senior Medlem
Geografisk sted: det mørke jylland

#42 Indlæg af Darth Sidious »

Finn T Pedersen skrev:Ja, eller kontroleres at regler for de bestemte klasser bliver overholdt, ellers bliver bil udelukket.
Og vi må ikke bruge 1 motor i hver ende, der er min kammerat blevet udelukket for, på grund af klage fra deltager :tooth: , men selvfølgelig også træls når man nu har brugt 300 kilo på sin 4*4 subaru, så tabe til en bil til 50 kilo ialt. MUAHAHAHAHA, ja det kan jeg squ stadig grine over.

bilerne skal ikke udelukkkes :hrmpf: , de skal bare ind i de klasser der passer til bilen.. :!:
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
Darth Sidious
Senior Medlem

#43 Indlæg af Darth Sidious »

John Sahl skrev:
Ravnen skrev:Jeg ville til enhver tid foretrække at bruge trailer og Falck skal sku da ikke have mine penge når jeg selv kan... desuden har jeg en masse stumper, værktøj, brændstof, mad og forplejning m.v. jeg godt vil have med mig når jeg er ude, vi alle kan jo ikke bo 5 km fra den nærmeste bane (min nærmeste bane ligger 150 km væk eller i et andet land)

Så må du have dig et aftageligt anhængertræk på Ford'en. Det er jo en gadebil, ikk? Jeg har lige så langt til alle banerne som dig, bor trods alt ikke så langt fra dig..

Ravnen skrev:Hvilke "krumpspring" har du selv lavet for at gøre din bil hurtigere?

Min specliste er ikke hemmelig, men jeg bygger så heller ikke for at kunne deltage i 402 meter lovligt streetrace, da jeg interesserer mig mere for trackdays, men satser da på at deltage i et enkelt 402 meter arrangement i 2008.
Specs: http://www.autohenter.dk/newengine.htm

.

tyveknægt. :ha: bmw stumper :grin:
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#44 Indlæg af John Sahl »

Darth Sidious skrev:tyveknægt. :ha: bmw stumper :grin:

Og Audi og Ford-stumper ;-)

.
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Darth Sidious
Senior Medlem

#45 Indlæg af Darth Sidious »

John Sahl skrev:
Darth Sidious skrev:tyveknægt. :ha: bmw stumper :grin:

Og Audi og Ford-stumper ;-)

.

LOOOOL :rock:
K-FINN
Mester Medlem

#46 Indlæg af K-FINN »

Copy/paste:

Eller for den sags skyld, en gammel sur fiesta.

Men for at plader er på bilen retmessigt, skal den jo synes, og skal den lovlig synes, skal alle konstruktive ændringer skrives i papire.
Så kan ikke se hvor den store forviring er, omkring gadebil(bil der kører lovligt på gaden)

Og da der ikke står noget om turbo og konstruktive ændringer i mine papire, og jeg ikke har fået lov til og tune min starlet med 250%, ja så vil jeg ikke kalde det en gadebil(lovlig synet bil)

Kører dog i den hver dag. :tooth:
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
Ravnen
Mester Medlem
Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
Kontakt:

#47 Indlæg af Ravnen »

Darth Sidious skrev:
Finn T Pedersen skrev:Ja, eller kontroleres at regler for de bestemte klasser bliver overholdt, ellers bliver bil udelukket.
Og vi må ikke bruge 1 motor i hver ende, der er min kammerat blevet udelukket for, på grund af klage fra deltager :tooth: , men selvfølgelig også træls når man nu har brugt 300 kilo på sin 4*4 subaru, så tabe til en bil til 50 kilo ialt. MUAHAHAHAHA, ja det kan jeg squ stadig grine over.

biler skal ikke udelukkkes :hrmpf: , de skal bare ind i de klasser der passer til bilen.. :!:

Nemlig! definitionen "gadebil" er alt for grå til at kunne bruges som en definition på noget som helst i denne forbindelse..

Er en bil en gadebil når den kører på gaden?
Er en bil en gadebil når den er nysynet?
Er en bil en gadebil hvis den er 100% lovlig?
Er en bil en gadebil hvis den er helt standard?
Er en bil en gadebil hvis den har nummerplade?
Er en bil en gadebil hvis den har fire hjul?
Er en bil en gadebil fordi den er din?

og jeg kunne blive ved...

En gadebil er alt og ingenting!
Senest rettet af Ravnen 28 dec 2007, 23:50, rettet i alt 1 gang.
corvus terrae terror...

Billede

#48 Indlæg af Darth Sidious »

Finn T Pedersen skrev:Copy/paste:

Men for at plader er på bilen retmessigt, skal den jo synes, og skal den lovlig synes, skal alle konstruktive ændringer skrives i papire.
Så kan ikke se hvor den store forviring er, omkring gadebil(bil der kører lovligt på gaden)

Og da der ikke står noget om turbo og konstruktive ændringer i mine papire, og jeg ikke har fået lov til og tune min starlet med 250%, ja så vil jeg ikke kalde det en gadebil(lovlig synet bil)

så må bilen jo defineres som en HVERDAGSBIL... :rock:
K-FINN
Mester Medlem

#49 Indlæg af K-FINN »

Ravnen skrev:
Darth Sidious skrev:

biler skal ikke udelukkkes :hrmpf: , de skal bare ind i de klasser der passer til bilen.. :!:

Nemlig! definitionen "gadebil" er alt for grå til at kunne bruges som en definition på noget som helst i denne forbindelse..

Er en bil en gadebil når den kører på gaden?
Er en bil en gadebil når den er nysynet?
Er en bil en gadebil hvis den er 100% lovlig?
Er en bil en gadebil helt standard?
Er en bil en gadebil en bil med nummerplade?
Er en bil en gadebil hvis den har fire hjul?
Er en bil en gadebil fordi den er din?

og jeg kunne blive ved...

En gadebil er alt og ingenting!

'
Hvor er det helt nøjagtigt du vil hend med denne diskution.
K-FINN
Mester Medlem

#50 Indlæg af K-FINN »

Darth Sidious skrev:
Finn T Pedersen skrev:Copy/paste:

så må bilen jo defineres som en HVERDAGSBIL... :rock:

Faktisk konebil, hun kører i den hver dag på arbejde. :gnaek:
Besvar