mig bekendt så har du nok i at få det hele til at holde sammen, så jeg forstår egentlig ikk at du er så forhippet på det lim.
nå vi bliver vist ikke enige om det, og det er jo også godt nok, man har jo lov til at have sin egen mening
Redaktør: Moderatorer
Captain Slow skrev:m power skrev:det der er problemet med feks DHB det er at der er 3 klasser med forskellig regelsæt.
da street klassen ikke MÅ køre på dæk der fungerer på en limet bane, så ser jeg ikke nogen mening i at banen skal limes.
men er banen ikke limet så har man jo en undskylding for ikke at lave gode tider[/u]
mener nu godt du kan få dot mærkede dæk der kan bide på trackbite
Captain Slow skrev:dunno, streetrace er og bliver jo en ulovlig sport/begivenhed, hvorfor dog prøve at gøre den "Lovlig" det har som du siger jo Aldrig været meningen![]()
m power skrev:har du selv brug for mere bid ?
mig bekendt så har du nok i at få det hele til at holde sammen, så jeg forstår egentlig ikk at du er så forhippet på det lim.
nå vi bliver vist ikke enige om det, og det er jo også godt nok, man har jo lov til at have sin egen mening
m power skrev:der jo også 5-600hk biler i streetklassenog med gadesliks og lim så er der sku dømt fiasko

Yugo Turbo skrev:m power skrev:der jo også 5-600hk biler i streetklassenog med gadesliks og lim så er der sku dømt fiasko
Fiasko? har du i grunden selv prøvet at køre på lim? du virker mere til at kende en der mente at han kendte en der havde prøvet at læse om en der engang kendte en der havde prøvet det...
Jeg har prøvet at køre på lim med MANGE forskellige typer dæk og i flere forskellige køretøjer med både slicks og alm gadedæk osv og du ville nok være forbavset over at det slet ikke opleves som du beskriver det her
møffe skrev:nu behøver streetrace jo ikke være et træf på den lokale tank med tilhørende lyskrydsrace.
jeg syntes da jeg har været til en del lovlige og vel tilrettelagte arrangementer på div køretekniske anlæg,vandel etc i de tidlige år.
detsværre er fokus flyttet meget over på fordelene ved at have en 800-1500hk bil frem for den lokale knægt med en ca std bil.
jeg kan nemt se at de fremmer sporten. MEN det fordriver også store grupper ud i noget som er ulovligt. (men jeg tror ikke nogen kan se sig fri for at have prøvet det)
husk på at den 18årige knægt står tilbage med en relativt frisk gadebil MEN en mega langsom dragbil. de kan simpelthen ikke forholde sig til hvad det indebære at have en bil bare med 300hk.
kik feks på BG. hvor mange annoncer er der ikke med supra,skyline eller bmw med turbo hvor en 18årig har været inde at skrive... hvad koster den i forsikring etc. som udtryk for at det er det eneste der står imellem dem og en bil med 500hk. om de kan køre bilen med den effekt er underordnet.
fordelen ved at have biler med mange hk til arrangementer som feks DHB er jo netop det som de mange drikkesteder og nøgne piger sælger.
nu ved jeg godt at der er kommet en løbsledelse på iår (og måske sidste år) som jo nok er mere interesseret end lige forelaget benjamin i netop reglsættet.
men piger,patter,sprut og hurtige biler sælger sq meget godt.

m power skrev:jep det har jeg lassedog på alm gadedæk.
det er da rart du ved så meget mere end os andre![]()
er du stået op fra de døde, det er sku længe siden at du sidst har været på banen her på forumet.