Danmarks vildeste 4agte ?
Redaktør: Moderatorer
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Ja den weekend var ikke nogen succes, der gav kobling op, røg op i rpm, og derfor fik skiftet for tidligt, og skulle vente på ladetryk...
Der er kommet en flerpladet kobling i nu...
Og må sige det er godkendt, kan starte i 3 gear og varme dæk, så den bider fint...
Når effekten er så stor, må man regne med små forhindringer.
Der er kommet en flerpladet kobling i nu...
Og må sige det er godkendt, kan starte i 3 gear og varme dæk, så den bider fint...
Når effekten er så stor, må man regne med små forhindringer.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
Runesm
- Mester Medlem
- Indlæg: 1664
- Tilmeldt: 25 jun 2006, 20:06
Mht det med at tabe pusten, er flatshift overvejet?
http://video.google.com/videoplay?docid=8393465595728463434&q=megasquirt+flatshift&total=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
http://video.google.com/videoplay?docid=8393465595728463434&q=megasquirt+flatshift&total=5&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=0
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i
Legetøj: BMW E36 316i 325i Turbo
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Finn T Pedersen skrev:HenrikGM skrev:Finn T Pedersen skrev:Hvis du smadre stempler på 402 m, så skal du nok fnde en anden til og justere din motor.
hehe, det er noget af en udtalelse.
Ved jeg ikke om det er, men der er ingen i min omgangskreds der justere motore der brænder stempler af på de 402m...
Men er vi ikke enige om at hvis det sker, så er den justeret forkert, eller den får en defekt på vejen ned af banen ?
Med den litereffekt kan alting ske.
Men ja, det vil ske hvis den er justeret forkert eller den bliver defekt undervejs....Der er egentligt ikke så mange andre mulgheder
Prøv at se dette klip:
http://www.youtube.com/watch?v=GOiwrf5rWl0
Det er kun et spørgsmål om effekt nok, så begynder dele at stå af uanset justering.
Når man når tæt nok på grænsen begynder du at se dele der kun kan holde x antal træk på fuld hane før de fejler pga udmattelse. Det gælder stort set alle dele, også i toyota
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Det er en 165hk med 145hk stempler..
Bilen har kørt race nogle år efter hånden, så lidt brugt er den vel.
Eneste der har været skiftet, er krumptap, men efter montering af oliekøler holder det fint, ser det ud til.
Men klart hvis denne effekt bruges dagligt, holder den ikke 50000km.
Også mest for se hvad sådan en motor kan holde til.
Bilen har kørt race nogle år efter hånden, så lidt brugt er den vel.
Eneste der har været skiftet, er krumptap, men efter montering af oliekøler holder det fint, ser det ud til.
Men klart hvis denne effekt bruges dagligt, holder den ikke 50000km.
Også mest for se hvad sådan en motor kan holde til.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
- zoolander
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 06 jul 2006, 18:34
- Geografisk sted: midt jylland