Side 6 af 7

: 23 sep 2007, 21:43
af Darth Sidious
møffe skrev:
tyson2 skrev:
tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre

Det er ikke for at gentage mig selv, men kan stadig ikke høre dig :D
det må være støjen fra løse plejllejer. køb en KA den larmer mindre og køre bedre + den har den nette bonus at have ca 1,5-3hk for meget. hellere have 3 for meget end 20 for lidt.



hvem gider at køre rundt i et badekar på 4 hjul

: 23 sep 2007, 21:44
af Darth Sidious
så heller have 20 hk for lidt :rock:

: 23 sep 2007, 21:44
af møffe
Darth Sidious skrev:
møffe skrev:
tyson2 skrev:
tyson2 skrev:vi blir nød til at stoppe debaten her, for jeg kan ikke høre hvad du siger for alt den rust der drysser ud af naboens mondeos døre

Det er ikke for at gentage mig selv, men kan stadig ikke høre dig :D
det må være støjen fra løse plejllejer. køb en KA den larmer mindre og køre bedre + den har den nette bonus at have ca 1,5-3hk for meget. hellere have 3 for meget end 20 for lidt.



hvem gider at køre rundt i et badekar på 4 hjul
åbenbart alle bmw ejere

: 23 sep 2007, 21:47
af tyson2
haha en sierra har undervogn som en fiskekutter

: 23 sep 2007, 21:49
af møffe
tyson2 skrev:haha en sierra har undervogn som en fiskekutter
ja men for de 2-300k kr man spare er der plads til forbedring. og sjovt nok så mener de at M3e30 2,3 er tidernes bedste til at tage sving. kun sierra cosworth 4x4 kunne hænge på.. lol. så ja den har en slatten undervogn. lige så slatten som en M3 e30.

: 23 sep 2007, 21:52
af tyson2
hvem snakker cosworth? eller M modeller for den sags skyld?
Næ jeg snakker om de biler ford selv byggede og ikke fik hjælp til.
Men at en 4 hjulstrukket ford med flere heste kun lige kunne hænge på en baghjulstrukket bmw understreger præcis hvad jeg har sagt hele tiden

: 23 sep 2007, 21:54
af møffe
tyson2 skrev:hvem snakker cosworth? eller M modeller for den sags skyld?
Næ jeg snakker om de biler ford selv byggede og ikke fik hjælp til.
Men at en 4 hjulstrukket ford med flere heste kun lige kunne hænge på en baghjulstrukket bmw understreger præcis hvad jeg har sagt hele tiden
at man spilder alt for mange penge ved at købe en bmw? at man kan bygge en god bil hvis bare den er dyr nok? eller at det er klogere at købe et godt udgangs punkt for få penge og så bygge det man skal bruge??

hvad er forskellen på en sierra cosworth 4x4 og en alm sierra?

: 23 sep 2007, 21:56
af tyson2
Du synes måske ikke en cosworth er lige i den dyre ende?

: 23 sep 2007, 21:58
af tyson2
Ja, enige blir vi nok ikke lige med det samme og det er da også godt nok.
Hvis du bare glad for din ford skal jeg ikke sige mer.

Tak for snakken jeg ryger i seng.

: 23 sep 2007, 22:00
af møffe
tyson2 skrev:Du synes måske ikke en cosworth er lige i den dyre ende?
ved det ikke.. den jeg har kostede et godt stykke under 100k. og de deler mange komponenter med en alm sierra. om nyprisen var høj.. jo hvis jeg skulle ud og købe en for 550k så jooo.. men den var stadig betydelig billigere end en M3 e30. + det er en 4døres familiebil der kan følge en bil der er bedst egnen til at køre på bane eller et sted hvor fuldgas er velkommen i hele tiden. det problem har en 4x4 ikke. den kan køres så man skifter gear ved 2-2500omdr dag ud og dag ind. så efter 14dage tager man en tur på motorstien og henter øl og vand i tyskland.