HAHAHA MEGA KÆMPE GRINER...Yugo Turbo skrev:Ha ha, er det fordi din bil stadig "dufter" af tysk luder parfume jonas?
Før og efter...
Redaktør: Moderatorer
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...
www.RavenZ.dk
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
-
Yugo Turbo
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
- kolermanden
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Jylland (Fiskebyen)
- Kontakt:
der er jo ikke sat punktumet vel lasseYugo Turbo skrev:nu var det dog køleranden den var minded på. han hedder jo også jonas og han kan jo selv fortælle historien... men martin og jeg glemmer ALDRIG at vi VANDT over dem! vi satte punktumet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prøv at spørge nick om hvad han synes om carbon remover
http://www.wilhelmsen.com/services/mari ... Danish.pdf
>Goril< en, Gorilla i menneskeskikkelse, som ikke har fornemmelse for finesse.
-
mh
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Rønnede/Holbæk
Det vil jeg sku hellere lugte til en det lorte stads der var i den flaske fra den tyske "tankstelle" tror det kan sammenlignes med navnet som bønderne kalder Parfume ("Staldfrisk")kolermanden skrev:der er jo ikke sat punktumet vel lasseYugo Turbo skrev:nu var det dog køleranden den var minded på. han hedder jo også jonas og han kan jo selv fortælle historien... men martin og jeg glemmer ALDRIG at vi VANDT over dem! vi satte punktumet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
prøv at spørge nick om hvad han synes om carbon remover![]()
http://www.wilhelmsen.com/services/mari ... Danish.pdf
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...
www.RavenZ.dk
www.RavenZ.dk
- ae86
- Mester Medlem
Jeg kunne heller ikke rigtigt se den røde tråd i dit indlægYugo Turbo skrev:nu var det dog køleranden den var minded på. han hedder jo også jonas og han kan jo selv fortælle historien... men martin og jeg glemmer ALDRIG at vi VANDT over dem! vi satte punktumet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Senest rettet af ae86 03 jun 2008, 15:41, rettet i alt 1 gang.
- Ravnen
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fysisk: Ølstykke /Mentalt: langt væk
- Kontakt:
Drop det Spasse, vi skal jo derned igen i år, og denne gang er vi foberedt...Yugo Turbo skrev:nu var det dog køleranden den var minded på. han hedder jo også jonas og han kan jo selv fortælle historien... men martin og jeg glemmer ALDRIG at vi VANDT over dem! vi satte punktumet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

corvus terrae terror...

- Mester Medlem
- Geografisk sted: Veksø Sjælland
-
Yugo Turbo