Danmarks vildeste 4agte ?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#61 Indlæg af K-FINN »

zoolander skrev:Det er vel helt underordnet hvor mange km den har kørt med den effekt, da de biler den kører imod og vinder over kører vist heller ikke på daglig basis.
Det er imponerende med den liter effekt, hatten af for det..
Hvor meget står den tuning ham ca i??


Det sjove er, den er jo ikke rigtig tunet :-), hvis du forstår.
Den eneste tuningsdel der er i motor er knaster, og nogle ARP plejlstangsbolte.
Toppen er portet som de selv har gjort, resten er orginal toyota dele.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#62 Indlæg af møffe »

Supra MK4 skrev:
zoolander skrev:Det er vel helt underordnet hvor mange km den har kørt med den effekt, da de biler den kører imod og vinder over kører vist heller ikke på daglig basis.
Det er imponerende med den liter effekt, hatten af for det..
Hvor meget står den tuning ham ca i??


Det sjove er, den er jo ikke rigtig tunet :-), hvis du forstår.
Den eneste tuningsdel der er i motor er knaster, og nogle ARP plejlstangsbolte.
Toppen er portet som de selv har gjort, resten er orginal toyota dele.
hmm. knaster,turbo,stærkere bolte og en portning er vel tuning? :gnaek:

men det er sq et flot resultat.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#63 Indlæg af K-FINN »

møffe skrev:
Supra MK4 skrev:
zoolander skrev:Det er vel helt underordnet hvor mange km den har kørt med den effekt, da de biler den kører imod og vinder over kører vist heller ikke på daglig basis.
Det er imponerende med den liter effekt, hatten af for det..
Hvor meget står den tuning ham ca i??


Det sjove er, den er jo ikke rigtig tunet :-), hvis du forstår.
Den eneste tuningsdel der er i motor er knaster, og nogle ARP plejlstangsbolte.
Toppen er portet som de selv har gjort, resten er orginal toyota dele.
hmm. knaster,turbo,stærkere bolte og en portning er vel tuning? :gnaek:

men det er sq et flot resultat.


Faktisk måtte de pille tuningsdele ud der ikke kunne holde, ARP topbolte duede ikke.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#64 Indlæg af klyfax »

Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump :grin:
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#65 Indlæg af Jesper H »

klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump :grin:


Ikke sikker, men tror altså den kører med HKS knasthjul :P evt. også knaster
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#66 Indlæg af K-FINN »

Jesper H skrev:
klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump :grin:


Ikke sikker, men tror altså den kører med HKS knasthjul :P evt. også knaster


Min fejl, faktisk er der knasthjul på fra HKS, men det er kun til pyndt, de står på 0.
Ved ikke hvorfor han ikke har fået dem pillet af.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Kallesoe
Nyt Medlem
Indlæg: 34
Tilmeldt: 08 nov 2007, 18:04

#67 Indlæg af Kallesoe »

Så med andre ord er justerbare knasthjul overflødigt på en agte motor? og hvilke bolte er der så brugt istedet for arp? bare originale? :)
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#68 Indlæg af K-FINN »

Kallesoe skrev:Så med andre ord er justerbare knasthjul overflødigt på en agte motor? og hvilke bolte er der så brugt istedet for arp? bare originale? :)


Vil ikke afvise der er måske lidt og hente i og justere på dem, men tror bare de syntes det er skægt den laver de hk når de står i 0.
Og som jacob selv siger, de er da flotte :-)

Ja der er kommet orginale topbolte i fra Toyota.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Brugeravatar
klyfax
Mester Medlem
Indlæg: 2525
Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
Geografisk sted: Sweden

#69 Indlæg af klyfax »

Supra MK4 skrev:
Min fejl, faktisk er der knasthjul på fra HKS, men det er kun til pyndt, de står på 0.
Ved ikke hvorfor han ikke har fået dem pillet af.


Pas nu på med at afmontere knasthjul, den taber HK på det...
Det må jo give HK siden alle køre med dem...
MVH

Magnusssen

"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
møffe
Mester Medlem
Indlæg: 2507
Tilmeldt: 29 dec 2004, 23:18
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#70 Indlæg af møffe »

klyfax skrev:Lidt utroligt man kan nå så stor en liter effekt uden en ENESTE HKS stump :grin:
hvad kunne den så ikke kunne opnå MED de dyre dele?
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Besvar