klyfax skrev:Havneren skrev:John Sahl skrev:Men mon der kan opnås enighed om noget så simpelt som distancen?
.
Nå ja for pokker John... Vandel er jo den eneste der køres 402m på. Jaaa... Der er nogle problemer der så skulle løses der.
Men er mere siriøst alternativ til det her pop arragement DHB. Det kunne altså være interessant! Jeg kunne godt håbe på noget sådan i hvert fald. Jeg er sikker på at der nok skulle være en kanon opbakning til det i hvert fald.
V/h Chr
Jeg er faktisk bange for at det eneste puplikum der kommer er hovedsagligt dem der køre, hvis altså der ikke må indtages alkohol...
Det er desværre set på mange måder, fjerner man alkohol fuldt ud, fjerner man også en stor del menskere.
Puplikum kommer for at havde det sjovt, og med den holdning danskerne har så skal der sku alkohol til, ellers bliver det jo ikke nær så sjovt.
Hvor mange tror du møder op til alko-frit race? Ikke overdrevet mange...
Min egen holdning er at alkohol gerne må indtages, men det hedder bare alkohol test så snart man nærmer sig banen i en bil! Dem der er over 0.0% er ude af racet...
Jo... Men Vmax´es DHB er jo netop for tilskuernes og festens skyld. Det er store budgetter. Jeg er ikke engang sikker på det skulle være et weekend arrangement, men kun en enkelt dag måske. Publikum - Det ville da være fint nok, men ikke det det skulle dreje sig om. Ellers er vi HURTIGT ude i det DHB vi kender lige pt.
V/h Chr