Jeg er ikke sikker på du har ret, men jeg lader mig gerne positivt overraskeRavnen skrev:Feldthaus skrev:Umiddelbart vil jeg tro vi bliver 6-8 mand, men er langt fra sikker.kolermanden skrev:Så giver jeg sku kage/brød .....![]()
hvor mange kommer der ??Der kommer mange flere...
Invitation til samarbejde vedrørende streetrace i dk
Redaktør: Moderatorer
-
Feldthaus
- Medlem
- Geografisk sted: Ølholm
-
Darth Sidious
- Senior Medlem
- Geografisk sted: det mørke jylland
sidious og hans taunus kommer også..Feldthaus skrev:Jeg er ikke sikker på du har ret, men jeg lader mig gerne positivt overraskeRavnen skrev:Feldthaus skrev:Umiddelbart vil jeg tro vi bliver 6-8 mand, men er langt fra sikker.kolermanden skrev:Så giver jeg sku kage/brød .....![]()
hvor mange kommer der ??Der kommer mange flere...
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
- Hartvig
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
Lige en stor tak til Michael Feldthaus, som på trods af alle odds lykkedes at få stablet et rigtig godt møde på benene.
Der er fortsat holdnings- og hensigtsforskelle imellem arrangørerne, men ikke knaster som er større end at de kan fjernes ved lidt god vilje til kompromisser og løsninger......
Og det syntes jeg ihvertfald at jeg oplevede på mødet.
/Hartvig
Der er fortsat holdnings- og hensigtsforskelle imellem arrangørerne, men ikke knaster som er større end at de kan fjernes ved lidt god vilje til kompromisser og løsninger......
/Hartvig
ADtrailer Lej en LED storskærm !
-
Feldthaus
- Medlem
Tak for de pæne ord til Hartvig.Hartvig skrev:Lige en stor tak til Michael Feldthaus, som på trods af alle odds lykkedes at få stablet et rigtig godt møde på benene.
/Hartvig
Men jeg vil ikke have al æren, da det er klubberne der har gjort det største og vigtigste arbejde, og som Hartvig skriver, så er der stadig masser af arbejde at tage fat på.
Jeg ser frem til se hvad dette samarbejde kan bringe i fremtiden, for med den start i fik lavet, så bliver det sgu spændende.
Hvis i har brug for anden hjælp fra mig i fremtiden, så spørg endelig!
Feldthaus
-
Jesper H
- Senior Medlem
- Geografisk sted: Sønderjylland
-
morten jønsson
- Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
Som jeg forstod det, så ville Hartvig og Blackrace lige tales ved ang forskellige ting.Jesper H skrev:Kan os der ikke var med til mødet få et lille resumé om hvad der blev snakket om/aftalt?
Jeg er da sikker på at Hartvig giver os alle et lille "referat" så snart de er klar...
when the light goes green - the bullshit stops..
- Hartvig
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
- Kontakt:
A)
Feldthaus skrev et referat umiddelbart efter vores møde i Grindsted, som jeg kommenterede og sendte retur.
B)
Jonas (Blackrace) fik mailet vores oplæg til banereglement umiddelbart efter vores møde i Grindsted og jeg har ikke hørt noget siden.
/Hartvig
Feldthaus skrev et referat umiddelbart efter vores møde i Grindsted, som jeg kommenterede og sendte retur.
B)
Jonas (Blackrace) fik mailet vores oplæg til banereglement umiddelbart efter vores møde i Grindsted og jeg har ikke hørt noget siden.
/Hartvig
ADtrailer Lej en LED storskærm !
-
Feldthaus
- Medlem
Her er en noget forkortet version af referatet, men det indeholder dog de vigtigste ting.Hartvig skrev:A)
B)
/Hartvig
- Vedhæftede filer
-
- referat fra streetrace møde.PDF
- (25 KiB) Downloadet 201 gange
-
morten jønsson
- Medlem
- Geografisk sted: Horsens
- Kontakt:
-
ToLa
- Junior Medlem
Nu hedder jeg ikke Hartvig, men jeg tillader mig at svare.morten jønsson skrev:Følgende er taget fra 402meter.dk:
"§ 14. Vi anbefaler at kørene benytter hjelm, men det er ikke et krav."
Passer det virkelig - Hartvig?
I bunden ligen under paragraf 14 står der
TobiasSidst Opdateret fredag, 03 august 2007