hehetyson2 skrev:Hehe. Det er en 520i 12v på papiret og motornummeret. Den overskrider godt nok de 46,44% med 0,0 bar i ladetryk. Men det har jo ik noget med sagen og gøre
http://www.bilgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=337426
Redaktør: Moderatorer
hehetyson2 skrev:Hehe. Det er en 520i 12v på papiret og motornummeret. Den overskrider godt nok de 46,44% med 0,0 bar i ladetryk. Men det har jo ik noget med sagen og gøre
sørgeligt..tyson2 skrev:Ja, den kører sgu fint. Og jeg har da også fået lavet trykrørne om så de ikke ligner noget en 5 årig har lavet. men der er så også kommet en del buler og ruko stafferinger siden de billeder der. Tror ikke mine naboer kan li mig.![]()
Så den må snart afsted.
Er vi nu ikke lidt på vej over i det sædvanlige Powerforum ævle-kævle? Tråden handlede vist fra starten om gadebiler? Hvilket i min verden er biler som folk tør kører med ude i trafikken, uden at skide grønne grise hvis de skulle møde en færselsbetjent. En bil som uden større panik eller ombygning kan rulles gennem en synshal uden at være kammi med synsmanden. Hvis man uden større problemer gentagne gange kan rulle bilen gennem en synshal så er godkendelser/papirer osv ligegyldige. Skal vi til den slags synsregelrytteri og 110% godkendelse, ryger 98% af de biler der stiller op til gaderace sikkert allerede på hjulenes mål.HenrikGM skrev:[Jeg kan dog godt finde en synsmand hvis ærlige vurdering er at bilen er ok med 500hk, men det bliver den altså bare ikke lovlig indregistreret af.
Mente jeg nu også jeg gjorde. Men synes ligesom du med dit respons "fastslog" at noget der ikke var synet med en større sagmappe fyldt med underskrevne godkendelser på hver eneste uoriginale skrue IKKE var en gadebil. Uanset at den pågældende bil altså var kørt gennem synshallen i 98% den stand som den står til race og at det uden større problemer kunne gentages i hvilken som helst synshal igen, uanset hvem synsmanden var. I såfald et standpunkt jeg er meget uenig i.HenrikGM skrev:Læs nu mit indlæg rigtigt.