Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn , men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
MVH Luske
Tror de bliver ved indtil det giver et brag. Flere har sagt at det var umuligt med over 500hk på standard bund. Effekten skyldes jo også justering af den. Hjælper ikke noget du har alle de rigtige stumper, hvis den ikke er justeret rigtigt. Det er rene fra turbomotor der har justeret den her.
Jesper havde skam også fin motor, dog ikke standard bund, og den lavede omkring 80hk mindre ved samme tryk.
Hihihi ja 725hk i usa ved jeg ikke hvad kan bruges til.
402 mtr
nej det var bare for at pointere at toppen af bjerget er ikke nået endnu
Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn , men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
De amerikanere har det med og overdrive Dog ikke påstå det er tilfældet her.. Er det på standard stænger og stempler ?
MVH Luske
Tror de bliver ved indtil det giver et brag. Flere har sagt at det var umuligt med over 500hk på standard bund. Effekten skyldes jo også justering af den. Hjælper ikke noget du har alle de rigtige stumper, hvis den ikke er justeret rigtigt. Det er rene fra turbomotor der har justeret den her.
Jesper havde skam også fin motor, dog ikke standard bund, og den lavede omkring 80hk mindre ved samme tryk.
Hihihi ja 725hk i usa ved jeg ikke hvad kan bruges til.
402 mtr
nej det var bare for at pointere at toppen af bjerget er ikke nået endnu
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn , men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
De amerikanere har det med og overdrive Dog ikke påstå det er tilfældet her.. Er det på standard stænger og stempler ?
MVH Luske
Tror de bliver ved indtil det giver et brag. Flere har sagt at det var umuligt med over 500hk på standard bund. Effekten skyldes jo også justering af den. Hjælper ikke noget du har alle de rigtige stumper, hvis den ikke er justeret rigtigt. Det er rene fra turbomotor der har justeret den her.
Jesper havde skam også fin motor, dog ikke standard bund, og den lavede omkring 80hk mindre ved samme tryk.
Hihihi ja 725hk i usa ved jeg ikke hvad kan bruges til.
402 mtr
nej det var bare for at pointere at toppen af bjerget er ikke nået endnu
Hehe det amerikanere har det med og overdrive Dog ikke sikker i dette tilfælde...
Er det med standard stænger og stempler.
Har du link til bilen, evt video.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
det var i forbindelse med at jeg var ved at bestille en turbo til en agze, og den den motor kendte de ret godt .
de fortalte at det var en meget stabil/stærk motor, og de havde lavet 725hk på sådan en.
det har nok ikke været på standart stumper
Kan være den her runder 700 også, hvis de gør alvor af og give den 3 bar. Den flower stadig fint, effekt ligger samme sted efter trykket er hævet, men på et tidspunkt stopper turbo vel også med og være effektiv.
Hvis den ikke siger BOOOOOM inden.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
nu er der en fin diskotion her på siden hvor store tryk rør skal være hvor store er jeres tryk rør og har i nogle tal på noget tryk tab de forskellige steder
Lars PH skrev:nu er der en fin diskotion her på siden hvor store tryk rør skal være hvor store er jeres tryk rør og har i nogle tal på noget tryk tab de forskellige steder
Det er 3" rørføring.
Nej der er ikke målt noget nogen steder.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
den er speciel når møffe ikke har kan købe den fra ny i DK (regner jeg med)
ellers imponerende resultat Finn , men hvornår plejer de at sige det ikke er sjovt længere ?? på et tidspunkt var det Beyers alle sammenlignede med (og gerne ville slå) men hvor meget er for meget på såden smule yotamaskine ?? der må der være nogle der har ramt muren før med samme setup (nær std bund) eller er det kun dem der har brugt formuer på racestumper der ikke har været ligeså stærke som oem toyotadele ??
MVH Luske
eller ligger i en bil der betegnes som noget grusomt af forsikringen?? men alle biler køre sikkert med dele der kan klare så mange hk. om ikke andet 402m af gangen
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Alex_Reedtz skrev:Hvornår er en motor en specialmodel? Er en VW 20VT en specialmodel?
kik lige på sådan en igen. hvor meget skal der skiftes i sådan en for at få lidt hk ud af den?? syntes ikke den er vidre speciel med det omfang af dele der skal skiftes for at opnå 500hk feks.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS