Husk det nu Holeby lørdag den 27. juni 2009

Her snakkes om alt

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

#81 Indlæg af Hartvig »

John Sahl skrev:
Hartvig skrev:På trods af planer om det modsatte ved sæsonstarten, har vi helt droppet at udvikle videre på det snart 7 år gamle anlæg, som oprindeligt blev udviklet til meget simpel streetrace.

I stedet bruges alt vores tid på udvikling af Racetiming v.2 der er klar til sæsonen 2010, og som ud over alle de "skjulte" faciliteter i software også indeholder hardware til måling af 60 ft. og udgangshastighed.

Fokus er som i alle år til dato - præcision og driftsikkerhed - men i den nye version kombineret med mobilitet (hurtig op- og nedtagning) og de 2 nye målinger.

En fed ting som mange formentligt vil sætte pris på, var en noget mere overskuelig præsentation af resultaterne.

-

Sorry - min fejl - det har rigtig høj prioritet, men det er desværre også en af de meget dyre poster på budgettet hvis der skal displays op som virkelig batter noget og som kan ses på lang afstand.

Men vi er i fuld gang med at finde en finansieringsmodel, som måske vil gøre det muligt at vise resultater på store displays.

Resultatet til speakeren sendes allerede ud trådløst - så reelt skulle vi bare oplyse WAP2 koden og lade brugerne download software klienten og wupti :up:

/Hartvig
Senest rettet af Hartvig 29 jun 2009, 23:05, rettet i alt 1 gang.
ADtrailer Lej en LED storskærm !
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#82 Indlæg af Slavteren »

var en fed dag selvom jeg ikke nåede begge mine mål på dagen (manglede 0,020 sekunder)..

Var også fedt at du havde ekstra udstyr med, blev sq lidt bekymret da pappe sendte målfeltet i kredsløb :shock:

ang visning af tid: 2 tavler med tal der kan skiftes med f.eks vecro, og så det vigtigste: 2 topløse tøzer der render en tur på tværs af banen, SÅ har det helt sikkert den ødvendige opmærksomhed :lusket:
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Kontakt:

#83 Indlæg af Hartvig »

Slavteren skrev: Var også fedt at du havde ekstra udstyr med, blev sq lidt bekymret da pappe sendte målfeltet i kredsløb :shock:

Takker....

Ja - det var en vild oplevelse, og pappe største bekymring var faktisk om det kunne repareres så de andre kunne videre resten af dagen - den holdning er en sand sportsmand værdig :!:

P.S. hvilken bil kørte du i ?

/Hartvig
Brugeravatar
John Sahl
Admin
Admin
Geografisk sted: Borup
Kontakt:

#84 Indlæg af John Sahl »

Hartvig skrev:Sorry - min fejl - det har rigtig høj prioritet, men det er desværre også en af de meget dyre poster på budgettet hvis der skal displays op som virkelig batter noget og som kan ses på lang afstand.

Det var godt nok ikke lige det jeg mente, men efter løbene når i frigiver resultaterne på nettet ;-)

Men det andet er _mindst_ lige så eftertragtet!
Billede
John Sahl Hjælp til import = http://www.autohenter.dk
Billede Billede Billede Billede
Brugeravatar
Hartvig
Mester Medlem
Kontakt:

#85 Indlæg af Hartvig »

John Sahl skrev:
Hartvig skrev:Sorry - min fejl - det har rigtig høj prioritet, men det er desværre også en af de meget dyre poster på budgettet hvis der skal displays op som virkelig batter noget og som kan ses på lang afstand.

Det var godt nok ikke lige det jeg mente, men efter løbene når i frigiver resultaterne på nettet ;-)

Men det andet er _mindst_ lige så eftertragtet!

@ John

Den må du lige skære ud i pap for mig - resultaterne bliver vist i PDF format på www.legal-streetrace.dk hjemmesiden, skal vi ændre på det :?:

/Hartvig
Slavteren
Mester Medlem
Geografisk sted: Maribo
Kontakt:

#86 Indlæg af Slavteren »

Hartvig skrev:
Slavteren skrev: Var også fedt at du havde ekstra udstyr med, blev sq lidt bekymret da pappe sendte målfeltet i kredsløb :shock:

Takker....

Ja - det var en vild oplevelse, og pappe største bekymring var faktisk om det kunne repareres så de andre kunne videre resten af dagen - den holdning er en sand sportsmand værdig :!:

P.S. hvilken bil kørte du i ?

/Hartvig

lille sort civic med røde trekantede stafferinger, ikke en af de hurtigste hehe..
Jeg piller helst ikke ved ting jeg ikke har forstand på.
BORTSET FRA KVINDER!

www.slavteren.tk
Besvar