Side 9 af 12

: 09 maj 2011, 16:59
af Spirillen
grydesvamp skrev:Øl-Busk'en.. Bedre sent end aldrig ;)


hvordan man så rejser billedet op må guderne vide.

Imgshack spørger om du vil registrere dig hos dem det trykker du NEJ til. når du leder efter billeder du vil ha uploaded kan du godt vælge flere på en gang og så uploade hele lortet på en gang..


Flot fyr ham der! (bortset fra, at du har fået det til at se ud som om han ryster på hånden :hrmpf: )
Man kan godt se, at han træner hårdt, og specialtilpasset til den sportsgren han dyrker 8)
Det gælder jo om at holde tyngdepunktet så lavt som muligt i offroadræs.

Du rejser billedet op i billedfremviseren, inden du oploader det.

Mvh
Palle, der er på vej ud og se efter Knaster.

: 09 maj 2011, 18:38
af lqs
ja... det man spiser bliver man. så hvis man drikker en hel tønde øl, må man jo få en tøndeformet brystkasse! det er nu også sådan noget der kommer med årene... måske undtaget OTTO.
glæder mig til at høre om knastfund.
MVH søren

: 09 maj 2011, 19:42
af Saab-Daniel
LQS,
Skal du selv mappe på den motorstyring du vælger, eller bliver det noget som Henrik skal rodde i?
/Daniel.

: 09 maj 2011, 23:07
af grydesvamp
Palle nu hvor du snakker ræs, tyngdepunkt og alverdens "fancy" betegnelser..

Hvad er DIT vægt/effekt forhold :gnaek: :gnaek: :gnaek:

: 10 maj 2011, 06:58
af lqs
Saab-Daniel skrev:LQS,
Skal du selv mappe på den motorstyring du vælger, eller bliver det noget som Henrik skal rodde i?
/Daniel.
enten skal HENRIK lave en hel MS løsning på den... eller også sætter jeg et gammelt tec 2 anlæg på. der bliver sikkert flere ændringer hen af vejen. så lige meget hvordan, bliver det mig der kommer til at lave mere eller mindre af arbejdet med at mappe.
har lige fundet nogen 1000ml højohms dyser.
MVH søren der lige har brugt 67liter benzin på de første 600km i budgetvolvo

: 10 maj 2011, 13:15
af Spirillen
Rasmus. Det er ikke så vigtigt med mine GODT 90kg, som med de masser af gram, man kan file ud af en bil :wink:

Søren jeg var rundt og kigge, jeg fandt mange ting, men den eneste K-knast jeg fandt(indtil nu), er den der sidder i en motor lige pt.
Den er dog på vej ud, indenfor overskuelig fremtid, til fordel for en BO-knast.
Men den er ikke landet endnu.


Fin økonomi! kan du mon få den at holde sig dér, ved "normal" kørsel i dens nye liv?

: 10 maj 2011, 18:29
af Morten VJ
Det var godt nok store dyser til 400 hk.
Eller har du planer om at køre på hjemmebrændt brændstof??

Benzinøkonomien lyder rimelig.
Det er den samme jeg opnår når jeg pendler til og fra arbejde her i københavns området.

MVH

Morten

: 10 maj 2011, 18:37
af lqs
ja, de er store både til 200-300 og 400hk. men det er dem jeg har... alternativ er at bruge penge på nogle 630ml. ind til nu har jeg købt dele for ca 300kr. skal også have sænket bilen bagi. den lyser lige ned... næsten.
MVH søren

: 10 maj 2011, 21:06
af HenrikGM
Spirillen skrev:Rasmus. Det er ikke så vigtigt med mine GODT 90kg, som med de masser af gram, man kan file ud af en bil :wink:

Søren jeg var rundt og kigge, jeg fandt mange ting, men den eneste K-knast jeg fandt(indtil nu), er den der sidder i en motor lige pt.
Den er dog på vej ud, indenfor overskuelig fremtid, til fordel for en BO-knast.
Men den er ikke landet endnu.


Fin økonomi! kan du mon få den at holde sig dér, ved "normal" kørsel i dens nye liv?


BO-knast? Har du nogle specs? Som duration v. x løft, åbne/lukke tider, basediameter, osv?

: 11 maj 2011, 06:49
af Spirillen
HenrikGM skrev:
Spirillen skrev:Rasmus. Det er ikke så vigtigt med mine GODT 90kg, som med de masser af gram, man kan file ud af en bil :wink:

Søren jeg var rundt og kigge, jeg fandt mange ting, men den eneste K-knast jeg fandt(indtil nu), er den der sidder i en motor lige pt.
Den er dog på vej ud, indenfor overskuelig fremtid, til fordel for en BO-knast.
Men den er ikke landet endnu.


Fin økonomi! kan du mon få den at holde sig dér, ved "normal" kørsel i dens nye liv?


BO-knast? Har du nogle specs? Som duration v. x løft, åbne/lukke tider, basediameter, osv?

Ikke endnu. den er på "tegnebrædtet" endnu, vi har taget en D knast, som oprindeligt har et rimeligt højt løft for, at have så meget materiale som muligt at slibe i, så basediameteren bliver så stor som den kan blive.
Alt efter hvor meget der ryger af basediameteren, kommer der enten lashcaps på, eller hvis det ikke er så vildt, fræse ventilerne højere op i sæderne, og dermed få pakkekanten længere ud på ventilens diameter, en fattigmandssløsning på store ventiler, hvis man får kanaler og sæder tilsvarende med ud.(er klar over, at der er mere til det, en det)