HJÆLP, en kunde bør mentalundersøges !!!
: 04 jul 2006, 00:31
Hej,
Har i dag modtaget en mail fra en kunde som har bestilt og fået leveret dæk, helt efter planen.
teksten er som følger:
Jeg fik med glæde mine nye dæk i fredags, den 30/6 men men
min pæne lampe, som stod i indkørslen var kørt ned af fragtmændene !!!!!
Den forventer jeg kan blive erstattet af jer??
Svar udbedes snarest !
venlig hilsen
Tommy Hansen
HJÆLP, hvad svarer jeg sådan en som ham ???
Jeg kæmper med hvert eneste gram af min krop for ikke at ringe ham op og så give ham det glatte lag........hvad fa..... regner han med ???
Når min post i morgen påkører min nye bil, skal jeg så kontakte den lokale avis, banken, Told&Skat og Bilka for at bede dem dele skaden da de alle har sendt post til mig den pågældende dag.
Den går direkte ind som en nummer et på min"vanvittige mails" liste, og jeg tror vi skal regne med at den nummer et position er sikker i mange år frem.
Har i dag modtaget en mail fra en kunde som har bestilt og fået leveret dæk, helt efter planen.
teksten er som følger:
Jeg fik med glæde mine nye dæk i fredags, den 30/6 men men
min pæne lampe, som stod i indkørslen var kørt ned af fragtmændene !!!!!
Den forventer jeg kan blive erstattet af jer??
Svar udbedes snarest !
venlig hilsen
Tommy Hansen
HJÆLP, hvad svarer jeg sådan en som ham ???
Jeg kæmper med hvert eneste gram af min krop for ikke at ringe ham op og så give ham det glatte lag........hvad fa..... regner han med ???
Når min post i morgen påkører min nye bil, skal jeg så kontakte den lokale avis, banken, Told&Skat og Bilka for at bede dem dele skaden da de alle har sendt post til mig den pågældende dag.
Den går direkte ind som en nummer et på min"vanvittige mails" liste, og jeg tror vi skal regne med at den nummer et position er sikker i mange år frem.
