Lige et spørgsmål til professorne.
Skal bygge ms på min motor i weekenden. motoren er født med monopoint men jeg monterer multipoint. Tomgangsmotoren eller ventilen? er en bosch 0 280 140 516 fra en opel 2.0 115hk. Hvordan skal den styres af ms og hvordan skal den sættes op.Måske jeg skal lave modifikationer på printet?
Monter et 87a relæ på udgangen af din ms. Så du kan tage forbehold om tomgangs ventilen er en normally open, eller normally closed. Rent slangemæssigt er det bare en slange fra dit luftfilter -> ventil -> indsugningsmanifold.
Hvis det er en original Ms du har skal udgangen skiftes ud med noget betydeligt kraftigere!
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Transisteren er skiftet til kraftigere model. løb ind i lidt problemer og endte med at skulle skifte topstykke og lidt andet også.
Ang. opstart af motor første gang synes jeg, at have læst man kan hente en default opsætning hvor kan den hentes