Side 1 af 7
byd mig velkommen i klub 500+ :)
: 23 jun 2007, 19:39
af efterz
Målt idag til Danish Midsommer Nationals.
2.25bar
Sunoco GT+ 109oktan
GT3582R 0.82
MegaSquirt EFI

Re: byd mig velkommen i klub 500+ :)
: 23 jun 2007, 20:04
af Supra_Jorn
efterz skrev:Målt idag til Danish Midsommer Nationals.
2.25bar
Sunoco GT+ 109oktan
GT3582R 0.82
MegaSquirt EFI

Tillykke, det er sgu flot.
Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid.

Re: byd mig velkommen i klub 500+ :)
: 23 jun 2007, 20:09
af efterz
Supra_Jorn skrev:Tillykke, det er sgu flot.
Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid.

Glemte jeg at nævne at det er 1798cc

Re: byd mig velkommen i klub 500+ :)
: 23 jun 2007, 21:45
af Supra_Jorn
efterz skrev:Supra_Jorn skrev:Tillykke, det er sgu flot.
Håber selv på at jeg bliver medlem af klub 600 inden for kort tid.

Glemte jeg at nævne at det er 1798cc

Korrekt, det er rigtig flot.

: 23 jun 2007, 22:21
af JPP
Rigtig flot resultat - kører du stadig på samme hjemmelavet turbomanifold, blot med T3 flange til GT30 laderen?
: 24 jun 2007, 00:14
af efterz
JakobM skrev:Rigtig flot resultat - kører du stadig på samme hjemmelavet turbomanifold, blot med T3 flange til GT30 laderen?
Desværre ikke, den kunne ikke holde... var bygget i for lille godstykkelse.
Kører med en ATP støbejernsmanifold, der ikke ligner noget der kan lave power, men det er så modbevist nu

: 24 jun 2007, 04:43
af Staalanden
Til lykke

Sgu da en pæn effekt

: 24 jun 2007, 09:26
af RollaGTi
Super tillykke
for og være nysgerri kunne jerg godt tænke mig lidt specs på motor, altså hvilke knaster, kompressionsforhold osv.
velkommen i klubben
: 24 jun 2007, 11:35
af beyer
det er sku flot af en 1,8t , har selv 508hk på en 1,6L, hva tryk kører du med ?
vh beyer !
: 24 jun 2007, 14:13
af lqs
ladetryk er den tredie linie på udskrift. de 2.25bar er nok gennemsnittet.
MVH søren