Halløj piger!
Hvordan er det med sådan et MS anlæg, hvis jeg vil køre komplet motorstyring med både benzin og tænding?
Kan den følge med op til 13.000omdr?
Megasquirt på motorcykel
Redaktør: Moderatorer
-
Tobisen
- Junior Medlem
- Indlæg: 66
- Tilmeldt: 17 mar 2007, 11:14
Megasquirt på motorcykel
King of wheelies:)
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
- klyfax
- Mester Medlem
- Indlæg: 2525
- Tilmeldt: 25 maj 2005, 10:08
- Geografisk sted: Sweden
-
Tobisen
- Junior Medlem
- Indlæg: 66
- Tilmeldt: 17 mar 2007, 11:14
Jeg mener bare at have hørt at msén kun er med til 8500-9000omdr hvis den både skal styre sprøjt og tænding?
Men jeg er sikker på du har styr på det du siger Christian!
Tror faktisk jeg engang fik dit nummer af Henrik ude fra Nyborgvejens auto engang først på året, da jeg begyndte at snakke lidt om det sprøjt...
Han mente du viste hvad du snakkede om, hvis det altså er dig jeg fik nummeret på....?
Men jeg er sikker på du har styr på det du siger Christian!
Tror faktisk jeg engang fik dit nummer af Henrik ude fra Nyborgvejens auto engang først på året, da jeg begyndte at snakke lidt om det sprøjt...
Han mente du viste hvad du snakkede om, hvis det altså er dig jeg fik nummeret på....?
King of wheelies:)
-
K-FINN
- Mester Medlem
- Indlæg: 3480
- Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19
Som havner siger, ingen problem, www.turbomotor.dk har lavet til et par stykker, bla. drac bike"TEAM MATSORT" der tryklader på hans.
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele 
-
HenrikGM
- Moderator
- Indlæg: 7414
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Kontakt:
Re: Megasquirt på motorcykel
Tobisen skrev:Halløj piger!
Hvordan er det med sådan et MS anlæg, hvis jeg vil køre komplet motorstyring med både benzin og tænding?
Kan den følge med op til 13.000omdr?
Der er da et par stykker i DK som gør det, tror sågar een af dem skriver herinde, eller han kigger ihvertfald med.
13000rpm er ok. 25.000rpm som Havneren skriver er nok lige i overkanten, men det kommer lidt an på den triggerløsning man laver på krumptappen.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
-
opper
- Nyt Medlem
- Indlæg: 15
- Tilmeldt: 06 apr 2006, 22:18
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Hej !
jeg kører med en MSII ver3.0 på min FJ1200, forsøgte med SD men selv Hybrid SD ville ikke som jeg og cyklen. AN rammer nu med kun 2 dages indkøring en forbedring på 92-112NM og 102-125+ HK fra Karburator målingen før projektet
125+ fordi gassen blev taget af før den toppede og at vi faktisk kun kiggede efter mid-range, gad nu godt lidt forår så jeg kan tune den del ind og se hvad der gemmer sig 800omdrejninger længere oppe hvor den burde toppe kurven
mht til 13000 har min været til omdrejningsbegrænseren et par gange ved knap 11000
mvh Lars
ps:motorcykelgalleriet, "FJ 1100 i"
jeg kører med en MSII ver3.0 på min FJ1200, forsøgte med SD men selv Hybrid SD ville ikke som jeg og cyklen. AN rammer nu med kun 2 dages indkøring en forbedring på 92-112NM og 102-125+ HK fra Karburator målingen før projektet
125+ fordi gassen blev taget af før den toppede og at vi faktisk kun kiggede efter mid-range, gad nu godt lidt forår så jeg kan tune den del ind og se hvad der gemmer sig 800omdrejninger længere oppe hvor den burde toppe kurven
mht til 13000 har min været til omdrejningsbegrænseren et par gange ved knap 11000
mvh Lars
ps:motorcykelgalleriet, "FJ 1100 i"