Projekt 4agze
: 30 apr 2009, 19:56
Havede kørt med min 4agze i et par år, da det var ved at være tid til at få den ud og køre STD igen.
Lige inden jeg gjorde dette, fik den lige sidste omgang klø.
Hvilket resulterede i en masse røg, og motoren var lige knap så tjep.
Min vudering var en ny toppaknng, da den gamle har siddet i siden fabriksny, så den var sikkert godt mør.
Nu fik jeg lige tid til at skille den ad. Og Da jeg fik toppe af så den virkelig sund ud. Og det så netop også ud til at toppakningen var gået, ved en oliekanal på tryksiden.
Men nu vged nærmere inspektion kan jeg se at stemplerne ser en anelse brændte ud på indsugnings siden, og der er lidt ridser i cylindervæggene (dog ikke mærkbart med en negl)..
Mon ikke det ville være ret det smarteste lige og få stempler ud og være sikker på der ikek er sket noget i det tilfælde her ?
Kan ikke smide billeder op, min quota på 2 mb er opbrugt ???
Kig her i stedet http://zakko.badenudist.dk/#0.0
Lige inden jeg gjorde dette, fik den lige sidste omgang klø.
Hvilket resulterede i en masse røg, og motoren var lige knap så tjep.
Min vudering var en ny toppaknng, da den gamle har siddet i siden fabriksny, så den var sikkert godt mør.
Nu fik jeg lige tid til at skille den ad. Og Da jeg fik toppe af så den virkelig sund ud. Og det så netop også ud til at toppakningen var gået, ved en oliekanal på tryksiden.
Men nu vged nærmere inspektion kan jeg se at stemplerne ser en anelse brændte ud på indsugnings siden, og der er lidt ridser i cylindervæggene (dog ikke mærkbart med en negl)..
Mon ikke det ville være ret det smarteste lige og få stempler ud og være sikker på der ikek er sket noget i det tilfælde her ?
Kan ikke smide billeder op, min quota på 2 mb er opbrugt ???
Kig her i stedet http://zakko.badenudist.dk/#0.0