Side 1 af 2

Garret gt20 + IC

: 02 maj 2003, 13:49
af Niels Hansen
Meget fin Garret gt20, sælges. Næsten ny med wastegate og ståhej. Medfølger en IC fra en Transporter (begge udgange i samme side) på et par liter vil jeg tro.

Niels

Re: Garret gt20 + IC

: 02 maj 2003, 14:28
af Niels Hansen
Nå jo, det er højeste bud der vinder...

Re: Garret gt20 + IC

: 02 maj 2003, 23:50
af ALf
Hejsa Niels.

Hvad regner du med at skal havde for det?
Hilsen Alf...

Re: Garret gt20 + IC

: 03 maj 2003, 10:04
af Niels Hansen
Det ved jeg ikke rigtigt. Kom med et bud. Et godt et, for jeg skal bruge pengene...

Niels

Re: Garret gt20 + IC

: 03 maj 2003, 21:21
af ALf
Hej Igen.
Det er kun turboen jeg er interseret i. Hvad for en bil har den sidet på, hvis jeg må spøge. Fordi jeg har en 1.8l, jeg måske ville sitte den på, Hvis vi kunne finde ud af noget?
Hilsen Alf...

Re: Garret gt20 + IC

: 04 maj 2003, 15:23
af Niels Hansen
Er standardturbo på Saab 9-3 (2,0) 150/175 hk. Har kørt 15.000 km købt fra skadet bil. Men den har ingen revner eller noget som helst er i helt og aldeles perfekt stand.

/Niels

Re: Garret gt20 + IC

: 04 maj 2003, 21:54
af Frank
Hvorhenne i dk er turbo´en ?

/Frank

Re: Garret gt20 + IC

: 04 maj 2003, 23:27
af Saab-Daniel
Att: Niels Hansen...
Bare lige en bemærking, så er hk-forholdet 150/185 på sådan en saab standard:)
Der kører ligeledes biler med samme turbo'er der er chippet til langt flere hk,
Daniel

Re: Garret gt20 + IC

: 05 maj 2003, 14:34
af michael A.
hvor stor er intercooleren

Re: Garret gt20 + IC

: 05 maj 2003, 15:15
af Niels Hansen
Turbo + IC er i Næstved på sydsjælland. IC´en er vel på et par liter; sådan ca 20x25x8 har ikke målt det, bare et skud. Kan godt finde ud af det helt nøjagtigt til i aften, har forresten også den smarte detalje at begge udgange er i samme side så den er skidenem at få plads til! Nå, ja det er 185hk Saaben har ved 0,85 bar. Havde ikke helt styr på triviaen, tak...


Vh. Niels