Side 1 af 2
Ny Kobling defekt , hvorfor ??
: 13 apr 2010, 17:17
af BANDIT
Har skrevet til forhandleren, men hvorfor smider en helt ny kobling en fjeder ud efter bare 800 km. Er det en fabriksfejl eller hvad kan det snart være. Og de andre er rimelig løse
Den er rated til omkring 350 - 400 hk og jeg laver pt 255 hk. Og den har ikke været belastet da jeg er under tilkøring.

Re: Ny Kobling defekt , hvorfor ??
: 13 apr 2010, 18:04
af syncroGT
Tror sku det der en fabrikationsfejl sjønne!
Mit umiddelbare gæt ville nok være de fjeder der er monteret der, slet slet ikke er hård nok.
..
: 13 apr 2010, 21:58
af BANDIT
Ja det må næsten være sådan noget

Dejligt at ha lidt at rode med, ville være for nemt hvis det bare virkede

: 13 apr 2010, 22:08
af møffe
skal den snart op til KK igen??
: 13 apr 2010, 23:34
af BANDIT
møffe skrev:skal den snart op til KK igen??
Skulle den have været , men den blir jo bare ved med at lave numre

: 13 apr 2010, 23:39
af HenrikGM
Hvor kommer navet fra?(producent)
Det kunne se ud som om fjedrene arbejder sig ned i materialet og slider sig løse.
Er fjedrene slidte eller er tråden "firkantet" ?
: 14 apr 2010, 19:25
af møffe
BANDIT skrev:møffe skrev:skal den snart op til KK igen??
Skulle den have været , men den blir jo bare ved med at lave numre

råb når den skal. så kikker jeg forbi. skal alligevel hente min weber grill der oppe..
.
: 14 apr 2010, 21:23
af BANDIT
HenrikGM skrev:Hvor kommer navet fra?(producent)
Det kunne se ud som om fjedrene arbejder sig ned i materialet og slider sig løse.
Er fjedrene slidte eller er tråden "firkantet" ?
Den kommer fra clutchmasters , og ja tråden er firkantet på fjedrene. Samt der er en mindre fjeder inde i den store
Men den har jo kun gået 800km ??
Skal jegg nok møffe

: 18 apr 2010, 16:42
af mh
Ser ud som om den har været sat omvendt i... hvis man ser på den cirkulære slidtage der er på den yderste halvdel af alle fjedrene...
: 18 apr 2010, 17:04
af HenrikGM
Det gik jeg ud fra var mærker fjederen havde lavet efter den var "stukket af"...?