Krumptapsudluftning på turbobil
: 11 okt 2002, 13:20
Hej alle...
Har et temmelig stort problem, har lige fået eftermonteret en T3-Garret på min honda prelude. Jeg har fået renoveret motoren fuldstændig, alle lejer udskiftet, vandpumpe, stempelringe....osv. Jeg har et stort problem med, at når den sætter ladetryk (0,6), så sætter den tryk i bundkaret. Jeg skal bruge en eller anden form for krumtapsudluftning (ladetrykket gør at der bliver presset olie op igennem og ud af ventildækslet), så jeg kan afmonteret min halvlitters flaske der opsamlet olien ude i motorrummet fra ventildækslet. Det er ikke så fedt at se på, har fået pulverlakeret og malet mine motorophæng, bundkar osv. Er der nogen der kan hjælpe, har en ide om at Cossierne kører med noget lignende, men har ikke kunnet finde noget.....Please help....bortset fra det er der skud i svinet....det skal bare prøves...
Har et temmelig stort problem, har lige fået eftermonteret en T3-Garret på min honda prelude. Jeg har fået renoveret motoren fuldstændig, alle lejer udskiftet, vandpumpe, stempelringe....osv. Jeg har et stort problem med, at når den sætter ladetryk (0,6), så sætter den tryk i bundkaret. Jeg skal bruge en eller anden form for krumtapsudluftning (ladetrykket gør at der bliver presset olie op igennem og ud af ventildækslet), så jeg kan afmonteret min halvlitters flaske der opsamlet olien ude i motorrummet fra ventildækslet. Det er ikke så fedt at se på, har fået pulverlakeret og malet mine motorophæng, bundkar osv. Er der nogen der kan hjælpe, har en ide om at Cossierne kører med noget lignende, men har ikke kunnet finde noget.....Please help....bortset fra det er der skud i svinet....det skal bare prøves...