Side 1 af 3
Rigtig lækker tuning/motorbygning.
: 17 jun 2011, 13:41
af John Sahl
Sakset direkte fra tilstødende lokaler.
..hvad siger du så til:
Ventilsæder i kobber/berylium?
At lave sin egen motorblok i aluminium?
Custom titanium krumtap?
416Hk fra en Ford Cosworth 2.0L motor _uden_ tvangsfodring.. ved 11.900 omdr/min
1280Hk fra en 2.0l 16v Ford Cosworth motor med tvangsfodring..
Mitsubishi Evo8 4G63 motor med turbo 1416Hk..
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1575817
Lækre dele!
: 17 jun 2011, 14:06
af møffe
ja sådan noget laver man da bare på hjemme værktedet.
SYGT
: 17 jun 2011, 14:29
af lqs
så lige på den første side. utroligt fede stænger. alublokken er efter billeder to forskellige blokke...
mange vilde tal.
MVH søren
: 17 jun 2011, 19:51
af m power
lqs skrev:så lige på den første side. utroligt fede stænger. alublokken er efter billeder to forskellige blokke...
mange vilde tal.
MVH søren
ja det er vel noget kina bras, nej en gammel volvo det ved man sku hvad er
du må have bedre øjne end mig for jeg kan ikke se forskellen på de 2 billeder af blokkerne
: 17 jun 2011, 19:55
af Novicen
Kan umiddelbart ikke finde forskelle på de 2 billeder af alu blokken/e ?
Stængerne ligner noget fra F1.
http://www.f1technical.net/forum/viewto ... f=4&t=9346
: 17 jun 2011, 20:13
af lqs
prøv at kig på pakfladen. form og antal af huller....
: 17 jun 2011, 20:13
af m power
ja det er ikke længe siden at der et komplet sæt F1 stænger til salg og de lignede 100% de stænger.
: 17 jun 2011, 20:19
af m power
lqs skrev:prøv at kig på pakfladen. form og antal af huller....
ja der er de så ikk ens.
: 17 jun 2011, 20:24
af lqs
tænker den ene blok er med vand og den anden uden.
MVH søren der vil prøve side to
: 17 jun 2011, 20:27
af lqs
f1 stænger er meget mindre. de er nok også en del kortere i boring/slag forhold. altså både stænger og i motoren. tænker de kører med dobbelt så meget boring som slag.
MVH SØREN