Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 17 maj 2025, 02:11

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 10 jan 2004, 20:08 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2003, 18:00
Indlæg: 528
Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
ja hvis han ikke kan mærke forskeld mellem 0,2 og 1 bar så er der noget galt med jeres ure. for man kan sagtens mærke forskeld. hvis den kun køre med 0,2 så her den nok kun ca 90-100 hk og det ville man sagtens kunne mærke.


MVH Bruno

_________________
Golf 4 GTI


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 00:54 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 18 aug 2003, 08:05
Indlæg: 2515
Geografisk sted: Veksø Sjælland
tjeck alle slanger, dem i så evt har mistanke til om de er tætte, dem sprøjter i lidt dieselstart på... hvis den stiger i omdrejninger ja så er slangen utæt.... super nemt. nu snakker vi jo i bare om at motoren står i tomgang, for så vil vaccumet trække dieselstarten ind i systemet.
dieselstart sku ku skaffes på den lokale tank. hilsen Lasse :wink:

_________________
Brap brap brap...
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 13:43 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2003, 18:00
Indlæg: 528
Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
jeg tror på at det vil virke.... men hullet behøver ikke være så stort og så når den suger i slangen trækker den sig sammen og altså ingen hul. og så når der tryk så udvider slangen sig og så er der hul. det har jeg haft problemer med på min uno turbo

MVH Bruno

_________________
Golf 4 GTI


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 16:27 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Yep. En simpel lille fejl kan "nemt" trække een rundt i manegen, så man til sidst føler sig totalt åndssvag.
Det er dog ikke noget jeg selv har oplevet, men jeg har hørt mange "beretninger".... :wink: .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 16:31 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Forstår bare ikke hvorfor hans vacum kun ligger på -0,2 da den normal skal ligge på -0,7 og det er jo i manifolden.

mvh Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 17:02 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 nov 2003, 18:00
Indlæg: 528
Geografisk sted: Brønderslev, Nordjylland
tja hvis den ikke suger det den plejer kan det være en ventil der er brændt. eller en slange til besmse forstærkeren der er gået i hul på

_________________
Golf 4 GTI


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 18:06 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Ups ja, den der med bremseforstærkeren snyder sgu altid :oops: .

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 18:10 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2003, 16:12
Indlæg: 343
Geografisk sted: Esbjerg
Ja det var måske en mulighed. Vi har taget en komp. test og det er fint.

mvh Anders


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 19:02 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Anders skrev:
Ja det var måske en mulighed. Vi har taget en komp. test og det er fint. mvh Anders


Hvis skidtet hvæser når turboen lader er det en slange der er flækket. Jeg vil godt vædde en køretur i min Uno på, at det er den store slange der går på gasspjældsstudsen, de har det med at flække. Ellers ind- eller udgangsslangen på IC'en vil også være gode bud.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2004, 19:29 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 okt 2003, 21:06
Indlæg: 1901
Geografisk sted: Horsens
Så vidt jeg har forstået må det nødvendigvis være EFTER gasspjældet, da der heller ikke opstår det vacuum, der plejer at være.

_________________
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team