Jeg takker for alle jeres gode råd… men at køre 8500 km skulle ikke være det store problem – en lille uges tid og bilen ville være hjemme. Men tror bare ikke det lige er så nemt. Det vil blive igennem lande hvor papirgangen for at få tilladelse til alt, ville tage længere tid end selv at fremstille bilen. Derud over vil det også blive kørsel i lande hvor motorvej er noget tyskerne lige har fået…. under krigen..
Med hensyn til at købe bilen i England… hm ja kan være det bliver løsningen, men hvorfor betale ekstra til folk der kun vil spænde guld på os, hvis vi kan selv ik ? Har importeret alle mine biler selv både fra USA, Italien, og Tyskland og har nu fået en rigtig god ven der kan tale Japansk og kender deres skikke og måde at handle på, så hvorfor ikke selv prøve at hente en bil i Japan. Og ja hvilken anden bil end en R34 Skyline ville ellers være på sin plads at hente, bortset fra en Evo7…. Og kunne man slå sig lidt sammen med andre der også kunne tænke sig at få en bil hjem fra Japan, kunne det både blive lidt billigere, men måske også lidt sjovere.
Jeg ser at en GT-R34 er noget der kan sætte snakken i gang – og vil derfor håbe at et Nissan BlueBird skilt på bagsmækken vil kunne stoppe de fleste henvendelser fek.s. når man lander på en tankstation og alle spørg ”er den ægte” ? Har en bil nu, hvor det første og eneste folk netop spørg om… Er det en ægte ? men sådan er det vel bare …
Men lad os nu se om det lykkedes – jeg vil i værtfald gøre hvad jeg kan, og er sikker på at i nok skal se den eller dem på striben hvis det lykkedes – for det kunne være fedt hvis det kunne være to ens biler, som det er nu, når vi er på stiben…
