Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 20 jul 2025, 05:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Naturligvis er der en bro fra Japan til fastlandet.
Der går jo også en bro fra Færøerne til Grønland......
Jeg tror at det bliver mere problematisk at finde egnede tankstationer langs Jesper´s rute. :wink:

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Den Skyeline jeg omtalte længere oppe skulle vist nok snart være tæt på at få danske plader på. Ejeren arbejder ihvertfald hårdt på det.
WWW.NISSANKLUBBEN.DK

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
som altid kan jeg ikke ta noget seriøst som folk der ikke engang vil skrive et navn ved siger... klap-hat! :lol:

Titel:
iøvrigt er du da en klovn at forslå at man kører en skyline i vandet, har du ingen respekt for kunst? om det så var den værste nar der havde en skyline ville jeg til en hver tid beundre hans vogn! det er en fantastisk bil

Titel:
skrev blot at din hjerne ikke ville tage skade, bilen den ville det naturligvis være synd for!!!

Jeg takker for alle jeres gode råd… men at køre 8500 km skulle ikke være det store problem – en lille uges tid og bilen ville være hjemme. Men tror bare ikke det lige er så nemt. Det vil blive igennem lande hvor papirgangen for at få tilladelse til alt, ville tage længere tid end selv at fremstille bilen. Derud over vil det også blive kørsel i lande hvor motorvej er noget tyskerne lige har fået…. under krigen.. :oops:

Med hensyn til at købe bilen i England… hm ja kan være det bliver løsningen, men hvorfor betale ekstra til folk der kun vil spænde guld på os, hvis vi kan selv ik ? Har importeret alle mine biler selv både fra USA, Italien, og Tyskland og har nu fået en rigtig god ven der kan tale Japansk og kender deres skikke og måde at handle på, så hvorfor ikke selv prøve at hente en bil i Japan. Og ja hvilken anden bil end en R34 Skyline ville ellers være på sin plads at hente, bortset fra en Evo7…. Og kunne man slå sig lidt sammen med andre der også kunne tænke sig at få en bil hjem fra Japan, kunne det både blive lidt billigere, men måske også lidt sjovere. 8)

Jeg ser at en GT-R34 er noget der kan sætte snakken i gang – og vil derfor håbe at et Nissan BlueBird skilt på bagsmækken vil kunne stoppe de fleste henvendelser fek.s. når man lander på en tankstation og alle spørg ”er den ægte” ? Har en bil nu, hvor det første og eneste folk netop spørg om… Er det en ægte ? men sådan er det vel bare … :?

Men lad os nu se om det lykkedes – jeg vil i værtfald gøre hvad jeg kan, og er sikker på at i nok skal se den eller dem på striben hvis det lykkedes – for det kunne være fedt hvis det kunne være to ens biler, som det er nu, når vi er på stiben… 8) 8)

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Citat:
Har importeret alle mine biler selv både fra USA, Italien, og.....

Har du så fået USA-bilerne indregistreret???

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..

Titel:
Mester Medlem

Ja... det kunne da være spændende at høre lidt om det. Har også gået og tænkt på hvordan man mon gør det... Om det bliver nemmere hvis de går ind under vetaran!

v/h christian

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Malmö
Der var noget med at hvis en bil har været indregistreret i f.eks. tyskland i 3 år, så kan synshallen ikke brokke sig...

Så kig lige på dette link mine herrer...

Ved godt det er lidt langt, så det skal nok kopieres ind i browseren...

http://www.mobile.de/SIDIkInOE8qre4Yt.I ... 622&top=1&

Harman penge kan man få..:D

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Den kvikke læser vil nok opdage at bilen holder i Dubai ............. så er bilen jo nok ikke indregistreret i Tyskland.

MRR

hYe skrev:
Der var noget med at hvis en bil har været indregistreret i f.eks. tyskland i 3 år, så kan synshallen ikke brokke sig...

Så kig lige på dette link mine herrer...

Ved godt det er lidt langt, så det skal nok kopieres ind i browseren...

http://www.mobile.de/SIDIkInOE8qre4Yt.I ... 622&top=1&

Harman penge kan man få..:D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 65 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time