Har du brugt "M" plejlstænger?, altså de "fede" fra B21ET?
Toppen er fra B21ET skriver du. Det udelukker jo kun 4 toppe af hele sortimentet. Hvilken een er der tale om?? 160,398,405?
Nu har du jo planet topstykket....hvorfor hulen dog det??
Har du brugt eet af dem med store eller små kølevandspassager mellem top og blok?
Spørger fordi planing af topstyket normalt er noget man begrænser mest muligt, alene pga at alle de svage(dem med store kølevandspassager) har en tendens til at lade forbrændingskammeret "synke op" i toppen når de får noget klø, og "de stærke"(dem med små kølevandspassager, typiskt -84+) øsnker man ikke at gøre svage.
Hvad har du gjort for at hindre at det sker?
Når nu stemplerne har en kortere pindhøjde, hvordan får du så stemplerne helt op til topstykket??? Eller stopper stemplerne "midt" i boringen?
Hvad er effektivt komp.forhold?
T5R er et godt valg, men den kan forbedres yderligere. UNITEK AB er rigtig skrap til at bygge volvomotorer, og har skræddersyet knastaksler i mange år, så mangler du noget mere power så skriv alle data ned på motoren og mail ham dem, samt hvad du vil have ud af det, så bikser han lige en ny knast til dig, på en ny core.
Så vidt jeg husker løfter en B21ET nu kun 9,8mm, men jeg kan dog huske forkert. Hvad bogstav stod der på den knast?
Smid lige et billede af det knasthjul. Vil gerne se.
Mht bensintilskud så mail mig lige engang.
dsl65684atVIP.CYBERCITY.DK
Man skal aldrigt regne på hvad det koster at trække campingvogne....