FALFA skrev:
hej Yugo Turbo - Falfa her (55chevy).
og goddag henrikGM kenner dig ikke, men din side og dine produkter ser fine ud, har tængt mig at købe en MS på et tidspungt til min 350 cui kompressor motor.
vil ikke blande mig i jeres fight om farver på dioder og spændingsområde,
blodt minne jer om at medmindre i bruger en wideband sonde så er det jo mere nen slags on / off visning fed eller mager .
men en 5 volt forsyning skal der til.
bortset fra det, er der nogen der har nogen god ide om hvor jeg får fat i dyser til MS'en til 500-550 hk uden at det koster spidsen af en jetjager.
tjek
www.wroum.dk
Jeg går ud fra at du vil have 550hk fordelt over 8cyl. og ikke 550hk pr. cyl?
Prøv lige at maile mig direkte, det kan godt tænkes jeg kan snuse noget op du kan bruge.
boost-it@vip.cybercity.dk
Mht visningen at en lambdasonde så har du helt ret: visningen er ikke specielt præcist, og jeg ville ikke turde tune efter highend hk med den, men hvis man bruger sin sunde fornuft og tænker sig lidt om, kan man komme tæt på et godt resultat med den. Men der er ingen feedback fra feks lambdasondens temperatur, og den er temmeligt temperaturafhængig, så det spiller også ind og ødelægger præcisionen.
Det vil altså være forkasteligt at sige: du skal have 0,xx volt så spiller det bare.
Har lige kigget på din bil. Cool vogn. Din datalogger....det er vel ikke sådan at dine 82hk istedet skulle være 82Kw? Det passer næsten!