Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 maj 2025, 21:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Nyt Medlem

hey hey..

jeg har en den RS turbo motor til salg... den er hentet fra bayern for et år siden, og har gået 113.000km...
Da jeg købte den havde den gået 93.000km og havde fået nye stempelringe, lejer og pakninger m.m ved 90.000km.. ham jeg købte den af, solgte den fordi den forurenede for meget til at den ku ligge i hans xr3i cab.. Motoren har piperknast, justerbart knasthjul og optimere sachs kobling til 330NM. Motoren blir solgt komplet med manifold, turbo og kobling... den er blevet målt til 180hk og 240NM hos Kim Bonde..., fast pris på 7000kr...

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
hejsa.
Tænkte på om alt til turboen følger med, slanger og styreboks halløj til ladetrykket.
Og hvor i landet står den??

Mvh
mikkl

Titel: rst motor
Senior Medlem

Hej Mikkl!

Ja nu er det altså ikke for at blande mig i indlægget men hvis det er har jeg altså en XR3I motor ombygget med lav kompression og det hele med diverse boxe og kølere udstød. og det hele hevet lige ud af en i'er som var synet med den motor kig et par sider tilbage ellers ring 22 12 25 25 efter 18 jeg gider ikke skrive hele smøren en gang til og den havde kun kørt 10.000 km siden den fik ny turbo og slebet krumtap.

mvh svan

Titel:
Nyt Medlem

Mikkl skrev:
hejsa.
Tænkte på om alt til turboen følger med, slanger og styreboks halløj til ladetrykket.
Og hvor i landet står den??

Mvh
mikkl

der følger ikke tryk slanger med... har simpelthen ikke nogen der er noget værd... og en styreboks burde kunne fremskaffes.. den skal selvfølgelig så bare chippes..

den står på sydsjælland

Titel: Re: rst motor
Nyt Medlem

svan skrev:
Hej Mikkl!

Ja nu er det altså ikke for at blande mig i indlægget men hvis det er har jeg altså en XR3I motor ombygget med lav kompression og det hele med diverse boxe og kølere udstød. og det hele hevet lige ud af en i'er som var synet med den motor kig et par sider tilbage ellers ring 22 12 25 25 efter 18 jeg gider ikke skrive hele smøren en gang til og den havde kun kørt 10.000 km siden den fik ny turbo og slebet krumtap.

mvh svan

halløj makker...

jeg syntes personligt det var en rimelig god ide hvis du lige fedtede ud af det her indlæg og evt lavede dit eget... det du har gang i der er sku en tand for latterligt... :evil: :evil: :evil:

Titel:
att. svan. er ikke interesseret i så dyr en xr3i motor.

Att. adam

Jeg kommer fra nordsjælland, men hvor nærmere i sydsjælland, vil bare beregne om det kan betale sig at kører efter.
Jeg tæntke nu mere de slanger som går fra westgate og turbo ned til den
lille vacuumboks der sidder.

mvh mikkel

Titel:
Nyt Medlem

jeg kommer fra fakse..

de slanger har jeg smidt ud for længst.. jeg har altid kørt uden den amal ventil... og hvis det er så bor "slangetæmmeren" og hernede på landet... så kan du lægge et besøg forbi ham.. han har silikone slanger i alle størrelse.. så kan det os komme til at se lidt godt ud samtidigt 8)

Titel:
hejsa....

Du kan smide en mail til mig med dit nr, og hvornår jeg kan ringe, så vi lige kan snakke.

Mvh mikkel

Titel:
Uuupsss
min mail.
mikkmaurit@ofir.dk

Titel:
Senior Medlem

Hej RS-Adam!

Det var altså ikke for at pisse dig af jeg smed indlægget ind, men jeg ved selv hvor svært det kan være at finde de boxe til turboen og siden mikkl spurgte om det var helt komplet gik jeg ud fra at det var fordi han ville lave et konverteringsprojekt som jeg selv gjorde og så er blok, turbo og kobling jo ikke nok, det var sgu ikke for at stjæle dine "kunder"

sorry
svan

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time